כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ההפגנה בוטלה

ביתר: האדמו"ר הינוקא מלעלוב נעצר ושוחרר

במהלך פשיטה של המשטרה על תלמוד תורה בביתר, הצטרף למחאה גם הרבי מלעלוב-ביתר המכונה 'הינוקא'. במקום התפתחה מהומה והאדמו"ר נעצר 

ביתר: האדמו"ר הינוקא מלעלוב נעצר ושוחרר
הרבי מלעלוב ביתר צילום: ארכיון בחדרי

האדמו"ר מלעלוב ביתר המכונה 'הינוקא' נעצר היום לאחר שהגיע לתלמוד תורה 'נפש החיים' הליטאי (סניף של מעשי חייא החסידי) בגבעה B בביתר, שם הגיעו השוטרים לסגור את תלמוד התורה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי באזור השעה 12:00 בצהריים נוצרה מהומה והשוטרים טיפסו מעל השער. למקום הוזעקו תושבים והאדמו"ר שגם הגיע למקום בהיותו 'קנאי' זעם על השוטרים והם בתגובה עצרו אותו, והוא נלקח לתחנת משטרת ביתר, לדבריהם, בעקבות מילת גנאי שנאמרה לשוטר. 

למקום הוזעק העסקן ר' שמעון שישא מהעדה החרדית, שהביא את עורך הדין שטאובר במטרה לשחרר את האדמו"ר לאחר החקירה. 

למקום גם הגיע ראש העיר מאיר רובינשטיין יחד עם רבני העיר, ראש העיר זירז את השחרור המוקדם. 

תושבי ביתר יחד עם העסקנים תכננו הפגנה גדולה ברישיון בעקבות המעצר - הפגנה שתכוננה בראשות רבני ואדמו"רי העיר כשלבסוף היא התבטלה בעקבות השחרור המוקדם.  

האדמו"ר רבי יהודה זונדל בידרמן בן 25 הוא בנו של האדמו"ר מלעלוב ביתר זצ"ל וחתנו של האדמו"ר מקוז'ניץ הוא מכונה 'הינוקא' לאחר שהוכתר לאדמו"ר בהיותו בחור, והוא ממשיך את דרך אביו האדמו"ר מלעלוב ביתר-עילית זצ"ל שהיה לאחד מצדיקי האדמו"רים בדור האחרון. 

בגיל 15 ערך לראשונה סעודת הילולא ביום היארצייט של אביו הרבי זצ"ל, אירוע שסוקר לפני עשור בהרחבה ב'בחדרי חרדים'. ובחודש סיון תשע"ה הוא נישא לבתו של האדמו"ר מקוז'ניץ.

הינוקא לעלוב ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד