י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הדור הבא של הבישול בישראל

אסם משיקה את סדרת אסם בישולים

לראשונה בישראל, אסם משיקה סדרת מוצרי בישול עם "תווית נקייה" המבוססת על חומרי גלם איכותיים המוכרים לצרכן ומבטיחים תוצאה קולינרית מעולה

אסם משיקה את סדרת אסם בישולים
רטבי אסם צילום: יח"צ

לאורך השנים האחרונות חל שינוי משמעותי ביחס של הצרכן לרכיבים במוצרי הצריכה. קהל הצרכנים הפך להיות מודע לתזונה בריאה יותר ולכן בוחן היטב את מרכיבי המוצרים טרם צריכתו. המגמה של חיפוש אחר מזון מזין וטעים הולכת וגדלה בארץ ובעולם כולו, הצרכן מחפש אחר מוצרים שברשימת הרכיבים שלהם מופיעים חומרי גלם טובים ומוכרים שנמצאים בכל בית (תווית נקיה). בנוסף, בתקופה האחרונה היקף הבישול הביתי בישראל צמח בכ-16%: יותר אנשים מבשלים בבית ומחפשים אחר המוצרים שיקצרו להם את הדרך למנה טעימה ומאוזנת כך למשל צמחה קטגורית רטבי הבישול ב24%.

במסגרת הבישול הביתי צרכנים מחפשים אחר פתרונות שיאפשרו להם להכין ארוחות טעימות ומזינות תוך שימוש במוצרים עם רכיבים שהם מכירים ובוטחים בהם. מסקר שערכה אסם השנה נמצא כי כ-60% מהצרכנים מחפשים אחר פתרונות מהירים ו- 35% מחפשים מוצרים שיאפשרו להם ביטחון בתוצאה.

לדברי ליעד שובל, מנהלת הפעילות הקולינרית באסם-נסטלה: "בשנה האחרונה יותר אנשים עוברים לבשל בבית, לא לכולם רקע בבישול ולכן הם מחפשים את המוצרים שיבטיחו להם תוצאה טעימה בלי מאמץ ובלי להתפשר על הרכיבים. סדרת אסם בישולים החדשה מהווה בשורה קולינרית אמיתית. מדובר בסדרת מוצרים בעלי תווית נקייה המורכבת מרכיבים מוכרים שכל אחד יכול למצוא במזווה סטנדרטי. הצרכן יכול לקרוא את רשימת הרכיבים, ולהבין בקלות ממה מורכב המוצר. הוספת כפית או כף אחת בלבד מקפיצה את הטעמים ומבטיחה תוצאה נהדרת וטעימה.

ההשקה מורכבת  משתי סדרות מוצרים: סדרת בישולים מיקס וסדרת רטבי בישולים:

סדרת בישולים מיקס המורכבת מ-100% רכיבים טבעיים ומוכרים לכל, מייעלת את תהליך הבישול הביתי ומסייעת לקבל טעמים אליהם קשה להגיע בתנאי המטבח הביתי, או שהשגתם דורשת זמן ומאמץ ניכרים. הסדרה מאפשרת לשדרג מגוון רחב של מנות, על ידי הוספת כפית אחת בלבד אשר תהפוך את המנה לעשירה, טעימה ומיוחדת יותר - ללא צורך ברכיבים נוספים. בסדרה שלושה מוצרים: מיקס קלאסי, מיקס בצלים ומיקס איטלקי.

רטבי בישולים, הארוזים בבקבוקים, ומציגים גם הם "תווית נקיה", בדמות 100% רכיבים מוכרים לכל, המהווים את שילוב הטעמים המדויק שצריך למנה בבקבוק אחד. הרוטב מכיל בתוכו את כל מקבץ הטעמים בשיטת ALL IN ONE– רק להוסיף, לבשל ולהגיש. ופונים אל הטעם הישראלי עם רוטב לעוף בתנור, המבוסס על סילאן ובצלים; רוטב לדג – עגבניות שמן זית ושום; ורוטב לחזה עוף – המשלב חרדל ודבש.

כשרות: בד"צ העדה החרדית. רוטב לדג: בד"צ 'חתם סופר'.

אסם רוטב

 

מעוניינים לשתף אותנו במתכונים שלכם? שלחו אלינו לוואטסאפ 0583288642 או למייל [email protected] ואולי נעלה גם את המתכון שלכם.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד