כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נמשכים העימותים בבני ברק

תיעוד מטריד: רימון הושלך סמוך לפעוט ואמו

כמעט נגמר באסון: אם שהלכה הערב יחד עם בנה הפעוט ברחוב חבקוק בבני ברק, נקלעה לעימותים שהתרחשו היום בעיר | שוטרים יס"מ שפעלו באזור, תועדו משליכים רימון הלם סמוך לעגלה בה שכב הפעוט | ח"כ פינדרוס הגיב לתיעוד: "עד שלא יקרה אסון החברה שם לא ירגעו?"

תיעוד מטריד: רימון הושלך סמוך לפעוט ואמו
העימותים בבני ברק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

שוטרי יס"מ השליכו היום (ראשון) רימון הלם מטרים ספורים סמוך לפעוט שהיה בעגלה יחד עם אמו ברחוב חבקוק בבני ברק - כך עולה מתיעוד המתפרסם בשעה האחרונה ברשתות החברתיות. האם המבוהלת נראית נצמדת אל הקיר יחד עם בנה הפעוט בניסיון להסתתר מהדף הרימון.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס שנחשף לתיעוד שיתף אותו לעוקביו וגינה את התנהלות המשטרה. "עד שלא יקרה אסון החברה שם לא ירגעו?", כתב פינדרוס והוסיף: "לתפארת השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה". האירוע מגיע ברקע המהומות שהתרחשו בעיר לאחר ששוטר ביצע ירי באוויר אחרי שטען כי חש סכנה לחייו.

יצוין, כי גם בשעה זו נמשכים העימותים בבני ברק, בעקבות התפרעויות מצד נערי שוליים שמשליכים אבנים לעבר כלי רכב ומציתים פחי אשפה. כוחות משטרה שעזבו את העיר שבו אליה בניסיון להשיב את הסדר הציבורי. עד כה לא דווח על עצורים.

מוקדם יותר פרסמה המשטרה תיעוד, בו נראה קצין המבצעים בתחנת בני ברק, פקד אריאל מנצור, שהיה מעורב בתקרית הירי, כשהוא שוכב במיטת בית החולים. מנצור סיפר כי הוא וחברו שביצע את הירי, חשו סכנת לחייהם לאחר שהותקפו על ידי ההמון.

במשטרה אמרו כי "מניתוח כלל הממצאים בשטח עולה, כי המון פורע חוק הקיף את שני השוטרים, שעה שנכחו במקום לשם שמירה על הסדר הציבורי, והשליכו לעברם אבנים, כאשר אחד השוטֹרים חש דקיֹרה בגב מחפץ כהה ונדחף ע"י ההמון ולפיכך ביצע ירי באוויר, לשם הרחקתם."

 

רימון הלם משטרת ישראל פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד