כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חופש קסום

נופש בים המלח: המקום הנמוך בעולם

ים המלח הוא המקום המושלם בשביל להתנתק ולהירגע, במיוחד בתקופה הזאת. מלונות ים המלח מציעים לכם אירוח מפנק לאורך כל ימות השנה, גם בתקופת הקורונה תחת תנאי התו הסגול. אז מה יש לעשות בים המלח ואיך מתנהלים בתקופת הקורונה?

נופש בים המלח: המקום הנמוך בעולם
ים המלח צילום: depositphotos

מלונות ים המלח בתקופת הקורונה

מלונות ים המלח בתחילת תקופת הקורונה עמדו שוממים כמו כל בית מלון אחר בארץ ובעולם. ההיסטריה הרבה עצרה את כל המשק למשך חודשים ארוכים, אך לאחר משא ומתן ארוך במליאת הכנסת הצלחנו להגיע להסכמה לפתוח את שערי העיר ים המלח לנופשים תחת התו הסגול. ים המלח ואילת הן שתי ערים המוגדרות כאיים ירוקים, ערים בהן ניתן לנפוש ללא צורך בבידוד לאחר מכן, כל זה תחת התניה של הצגת בדיקת קורונה שלילית בכניסה לעיר.

מאז שנכנס לתוקף אישור התו הסגול מלונות ים המלח נמצאים כמעט בתפוסה מלאה ועובדים ממש כפי שבעבר תוך כדי שמירה על היגיינה ואיסור התקהלויות. איך אפשר לשמור על איסור התקהלות בתוך בית מלון? דבר ראשון, המלון אינו בתפוסה מלאה בכדי לשמור על ביטחונכם, הרחבו את שעות הפעילות של עמדות שונות וכך ניתן יהיה לשמור על ריחוק. כמו כן, הופעות חיות יהיו תחת מתווה התו הסגול ובקפסולות. לא הכל יהיה בדיוק כמו שבעבר, אך אפשר לומר בביטחון מלא שלא יחסר לכם דבר, האטרקציות פועלות כרגיל, חנויות המסחר פתוחות לתיירים וכמובן כל האתרים הבריאותיים של העיר.

חופשה בים המלח

רק מי שנמצא בים המלח יכול להבין עד כמה בלתי אפשרי למצות את כל האטרקציות בעיר בפרק זמן קצר. אז כן, מבעד לים המלח שהוא אטרקציה בפני עצמו יש עוד מגוון דברים שתוכלו לעשות בעיר ובסביבתה. העיר מוקפת בהרים מכל עבר, נוף ציורי שאי אפשר שלא לעצור ולהביט בו, בין ההרים ישנה היסטוריה עוד מתקופת המלך הורדוס. תוכלו לצאת השקם בשעות הלילה המאוחרות כדי להגיע לפסגת המצדה בדיוק עם זריחת החמה. כמו כן, מי מאיתנו שאוהב פסטיבלים, פעם בשנה מתקיים פסטיבל התמר המפורסם בים המלח למשך 4 ימים. מסביב לעיר ובתוכה יש אטרקציות כמו טיולי ג'יפים, רכיבה על גמלים, ופעילויות לבריאות הנפש והגוף. 

ים המלח ידוע כמקור לרפואה, המים העשירים במינרלים מאוד בריאים לעור שלנו. בנוסף, מלונות ים המלח מציעים מגוון טיפולים באמצעות מלחים טבעיים, בוץ שחור, טיפולי ספא על ידי מעסים מומחים ועוד מגוון רחב של טיפולים טבעיים שנועדו לשפר את איכות חייכם.

זה הזמן שלכם להירגע

אחרי תקופה כזאת שעברנו איך אפשר שלא לקחת חופשה מרגיעה בים המלח? מלונות ים המלח מציעים לכם מחירים ודילים אטרקטיביים לכל המשפחה, בתי המלון בים המלח פועלים לאורך כל השנה תחת אותן הטבות לאורחי המלון, מהרו להזמין לפני שייגמר!

 

ים המלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד