י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר המהומות בעיר

ב"ב: המשטרה עצרה 3 בגירים ו-3 קטינים. צפו

לאחר המהומות הגדולות אמש בבני ברק שכללו ירי לא מוצדק באוויר של שוטר ובהמשך בשעות הערב נערי שוליים ניצלו את ההזדמנות שהשוטרים עזבו את העיר והציתו אוטובוס, כעת מגיע שלב המעצרים | 6 תושבים נעצרו | צפו בתיעוד של אבי גדלוביץ'

ב"ב: המשטרה עצרה 3 בגירים ו-3 קטינים. צפו
המעצרים בבני ברק צילום: צילום מסך

שעות ספורות לאחר הפוגרום שערכו נערי שוליים בעיר בני ברק, משטרת ישראל ממשיכה בגל המעצרים, ובשעות האחרונות ביצעו שוטרי יס"מ גל מעצרים בשכונות העיר. לפי המשטרה, בשעות האחרונות נעצרו 6 תושבי העיר, 3 קטינים ו 3 בגירים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר ובשלב זה הובאו לחקירה במשרדי התחנה במרחב דן.

המעצרים בבני ברק

כזכור, אמש (ראשון) בחצות, לאחר שעות של מהומות ומעשי וונדליזם בעיר בני ברק, נערי שוליים ביצעו לינץ' בנהג אוטובוס של חברת אפיקים - תקיפה שהצריכה את פינויו לבית החולים שיבא ולאחר מכן העלו את האוטובוס באש. בעקבות כך פונו דיירי הבתים הסמוכים.

התושבים התלוננו כי במשך למעלה משעה הם זעקו לעזרה אולם כוחות הכיבוי התמהמהו. רק שעה לאחר מכן הגיעו כוחות הכיבוי יחד עם כוחות משטרה שמייד החלה במבצע מעצרים.

הבוקר דיווחה המשטרה כי ארבעה חשודים נעצרו. בשעות האחרונות ממשיכה המשטרה במצוד אחר הפורעים ומבצעת גל מעצרים ברחבי העיר בני ברק כשכל העת נעצרים חשודים נוספים.

נציין כי הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף התייחס לאירועים האחרונים בבני ברק ובשיאם להצתת האוטובוס על ידי נערי שוליים. 

בדבריו אמר: "שמעתי בכאב רב ובזעזוע על האלימות הקשה והחילול ה' החמור שנעשה בימים האחרונים בכמה מקומות ברחבי הארץ, והתנהגותם האלימה של קומץ נערים מנוערים מן התורה ומהמידות ודרך ארץ שמבצעים מעשי אלימות בימים האחרונים".

"בוודאי שאין שום הצדקה למעשים חמורים מעין אלה, אותם שעושים מעשים כאלה בשם התורה, הם מחללים שם שמים ברבים". הרב הראשי הביא את הגמרא ביומא שם מבואר כי עוון חילול ה' הוא עוון הכי חמור שיש, אפילו יהיה לו ייסורים אפילו יעבור עליו יום הכיפורים ויחזור בתשובה לא מתכפר לו העוון הזה".

הרב קרא לאותו נוער "לחדול מכל מעשי אלימות ולדעת שאין שום הצדקה בעולם לנקוט בדרך של אלימות. כי אנשים אחים אנחנו, כולנו בני אברהם יצחק ויעקב, דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום. וכולנו מצווים על ואהבת לרעך כמוך". 

ממשטרת ישראל נמסר כי "בפעילות ממוקדת בבני ברק, עצרו כעת השוטרים שישה חשודים נוספים, תושבי העיר -3 קטינים ו - 3 בגירים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר ובשלב זה הובאו לחקירה במשרדי התחנה במרחב דן.

בהתאם לממצאי וצורכי החקירה, תבחן המשטרה את הבאתם מחר לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם".

במשטרה מדגישים, כי הם יעלו לאיתור ומיצוי מלוא חומרת הדין עם פורעי החוק אשר במעשיהם מסכנים חפים מפשע

מעצרים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד