י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערי שוליים תקפו נהג

לאחר דיון הוחלט: התחבורה הציבורית תפעל בבני ברק

בדיון מיוחד שערכו גורמים שונים עם שרת התחבורה רגב, הוחלט כי למרות המקרה הקשה בו נערי שוליים תקפו אמש נהג אוטובוס בבני ברק, התחבורה תמשיך כסדרה | השרה רגב: "אני יודעת שמדובר בקומץ שאינו משקף את תושבי בני ברק"

לאחר דיון הוחלט: התחבורה הציבורית תפעל בבני ברק
האוטובוס בוער צילום: יוסי ויזל

בעקבות המקרה המזעזע אמש (ראשון) בו הותקף נהג אוטובוס של חברת אפיקים בבני ברק והאוטובוס נשרף, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, סגן השרה ח"כ אורי מקלב, מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה וממ"ז תל אביב ניצב דוד ביטן קיימו בשעה האחרונה שיחת התייעצות בנושא פעילות התחבורה הציבורית בבני ברק.

בדיון סוכם, כי פעילות התחבורה הציבורית תימשך על מנת לשרת את ציבור תושבי העיר, תוך הפרדה ברורה בין רוב רובו של הציבור שומר החוק לבין וונדליסטים הפוגעים הן בנותני שירותי החבורה והן בתושבי העיר, שיטופלו במלוא חומרת הדין.

מערכת הקווים תפעל במהלך היום כסדרה. הפעילות בימים הקרובים בשעות הלילה תתבצע על פי המלצת והנחיית המשטרה בהתאם להערכות המצב. על שינויים בסדרי התחבורה הציבורית ככל ויהיו, תימסר הודעה מסודרת מראש.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב אמרה כי "מה שראינו אתמול היה הוא אירוע חמור ומעשה של וונדליסטים שסיכנו את חייהם של נוסעי האוטובוס, הנהג והדיירים במקום האירוע. אני קוראת לאכיפה נחושה וחסרת פשרות נגד כל גילוי של אלימות, תוך אפס סובלנות לפגיעה בנהגים, באוטובוסים ובתשתיות התחבורה הציבורית. אני יודעת שמדובר בקומץ שאינו משקף את תושבי בני ברק המצפים לא פחות מאיתנו לאכיפה ופעילות נחושה זו, להרגעת הרוחות והשבת השקט והשלווה לעיר ולתושביה. אני מחזקת את ידיהם של הנהגים הפועלים במסירות רבה ומתוך תודעת שירות עמוקה לטובת התושבים".

מירי רגב אורי מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד