י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חייבים למצוא פתרונות

פינדרוס במליאה: רק בזכות הבל פיהם של תשב"ר התחלואה ירדה

במליאת הכנסת קרא חבר הכנסת פינדרוס דווקא לפתוח אל מערכת הלימוד ותלמודי התורה. "אנחנו צריכים לדעת את האמת". הוא זעק במליאה: "הבל פיהם של תשב"ר זה הכוח שיכול לעצור מגיפה. אנחנו מתעלמים מהדבר הזה. אם אנחנו נדע לדאוג לדרך שיכול להיות הבל פיהם של תינוקות של בית רבן, זה מה שיעצור את המגיפה"

פינדרוס במליאה: רק בזכות הבל פיהם של תשב"ר התחלואה ירדה
יצחק פינדרוס בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לאחר יממה קשה של מהומות בבני ברק, עלה לדוכן המליאה חבר הכנסת פינדרוס ולא התנצל. להיפך, הח"כ של דגל התורה קרא לפתוח לאלתר את תלמודי התורה ומוסדות החינוך החרדיים והדגיש את חשיבות לימוד התורה של תינוקות של בית רבן, שלדבריו רק בגללם התחלואה ירדה.

"אני לא אבהל מול השקר ואומר את האמת", אמר פינדרוס נחרצות, "הבל פיהם של תשב"ר זה מה שיכול להצילך את העולם כולו ממגפה. אם אנחנו נשכיל למצוא פתרונות שילמדו בקבוצות קטנות, שילמדו בדרך שלא תעלה את התחלואה, זה מה שיציל אותנו מהמגפה. כל בריחה מהדבר הזה רק תעצים את המגיפה".

בדבריו סיפר פינדרוס במליאת הכנסת כי "רק אתמול התחילו ללמוד בכל מיני מקומות בקבוצות קטנות בצורה בריאה, וראו איזה פלא - אתמול לראשונה החרדים ירדו לתחתית במכפלה של ההדבקה. לא יעזור לכולם, זה יציל את תושבי ראשון לציון ואת תושבי ערערה".

פינדרוס אף תקף את המשטרה בהתנהלות בערים החרדיות בימים האחרונים: "אמרתי את זה מעל במה זאת ואחזור על זה שוב - משטרת ישראל לא עושה שום דבר לעצור את הנגיף, היא עושה הכול בשביל כותרות ותמונות. אם המשטרה ביום חמישי לא הסכימה לשתף פעולה עם עיריית בני ברק ועם ראש העירייה הרב אברהם רובינשטיין, בגלל סיבות פוליטיות, בגלל הוראה מגבוה, למרות שהציע למצוא פתרונות לעצור את המתפרעים".

בסוף דבריו טען כי המשטרה לא עושה את עבודתה, "ראו איזה פלא", הציג, "רק הבוקר המשטרה חזרה לשתף פעולה עם העירייה, מצלמות העירייה משרתות את המשטרה ועוצרים את המתפרעים. רבותיי, בדרך לפה למליאה התקשר אלי מנהל ישיבה מבני ברק שסבל מטרור של קבוצות שהתפרעו בימים האחרונים בעיר, הוא התבקש לפני שנה על ידי המשטרה לא להגיש תלונה, כדי להרגיע את הרוחות. אין להם שום אינטרס לעצור את התחלואה, הם מעלים את הקנסות רק בשביל כותרות וצרכים פוליטיים. לא נתן ידינו למכים".

יצחק פינדרוס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד