י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סמוך לאריאל

מחבל שניסה לדקור חיילים נורה למוות • צפו

מחבל שהגיע לפני שעה קלה לצומת גיתי אבישר סמוך לאריאל וניסה לדקור חיילים באמצעות סכין, נורה למוות על ידי לוחמי צה"ל | על פי תחקיר ראשוני, מפקד הכוח ביצע ירי לעבר המחבל לאחר שזה ניסה לדקור חיילת | תיעוד מהזירה

מחבל שניסה לדקור חיילים נורה למוות • צפו
זירת הפיגוע צילום: צ.ב.מ

לוחמי צה"ל ירו לפני שעה קלה (שלישי) במחבל פלסטיני שהגיע לעמדת צה"ל בצומת גיתי אבישר סמוך לאריאל וניסה לדקור חיילים באמצעות סכין שהיה ברשותו. המחבל נפצע אנושות ובהמשך כוחות הרפואה קבעו את מותו.

מצה"ל נמסר כי התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה בצומת גיתי אבישר שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים". עוד נמסר כי המחבל מנוטרל בנקודה וכי הפרטים בבדיקה.

על תחקיר ראשוני שביצע צה"ל, מחבל הגיע לצומת וניסה לדקור את מפקד הכוח ולוחמת שפעלו לאבטחת המקום. הלוחמת הדפה את המחבל בכוח לאחר שניסה לדקור אותה מספר פעמים. מפקד הכוח ששהה בנקודה ירה לעבר המחבל וניטרל אותו. אין נפגעים לכוחותינו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע לזירת הפיגוע ושוחח עם הלוחמים שירו במחבל ונטרלו אותו. "אתם גיבורים בזכותכם נמנע פיגוע הרבה יותר גדול", אמר דגן לחיילים.

"תושבי השומרון וכל מדינת ישראל מודים לכם" עם זאת הוסיף דגן: "לפני חודש רצח אסתר הורגן ביער ריחן, אתמול ניסיון לינץ בתושב השומרון שיצא לרוץ והיום ניסיון פיגוע דקירה בצומת מרכזית וסואנת".

"התשובה של הממשלה וההנחייה של הדרג המדיני לצבא צריכים להיות פעולה נחושה בתוך הכפרים מהם יוצאים המפגעים בכדי להבהיר שלא נקבל פגיעה בשגרת החיים של התושבים כאן ובטח לא פגיעה בחיי אדם. צריך להפוך את המגמה מול הרשות הפלסטינית", הוסיף דגן.

פיגוע דקירה גיתי אבישר יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד