ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
על חוף הים

ת"א: המוכר בקיוסק התגלה כחולה מאומת • צפו

תושב תל אביב שהתגלה לפני מספר ימים כחולה קורונה מאומת נתפס כשהוא מוכר בקיוסק על חוף הים בתל אביב | הוא נקנס ב-5,000 ש"ח וזומן לחקירה בתחנת המשטרה | ביממה האחרונה ניתנו על ידי המשטרה 3,567 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה

ת"א: המוכר בקיוסק התגלה כחולה מאומת • צפו
החולה בפתח הקיוסק צילום: דוברות המשטרה

שוטרים שהגיעו היום (שלישי) לקיוסק בחוף הים בתל אביב, גילו כי המוכר הינו חולה קורונה מאומת. המשטרה פרסמה את התיעוד בו נראה המוכר טוען כי כבר החלים מהנגיף. "אני כבר יצאתי מזה", הוא נשמע אומר לשוטרים, "החלמתי לפני שבוע ומשהו".

אולם, השוטרים שהגיעו למקום הטיחו בו כי התגלה כחיובי לקורונה רק לפני מספר ימים. מהמשטרה נמסר כי שוטרי מרחב יפתח חשפו בית עסק ברחוב קדם ביפו אשר הופעל ע"י בעליו - תושב העיר בשנות ה 50, כאשר בעת בדיקה שגרתית של פרטיו , עלה כי הנו מוגדר חולה קורונה מאומת.

"החולה למעשה מפר את בידוד הבית בו אמור לשהות, תוך הפעלת עסק המסוכן ומאפשר הפצת מחלה", נמסר מהמשטרה השוטרים זימנו את החולה לחקירה בתחנת המשטרה. בנוסף נבחנת  האפשרות מול משרד הבריאות להוציא לעסק צו סגירה.

בתוך כך, ביממה החולפת חילקה המשטרה  3,567 דו"חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו"חות, 2,444 מהם, נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת.

בנוסף  חילקה המשטרה 916 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 49 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 69 דו"חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 57 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה. בנוסף השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום ההנחיות ב-3,260 בתי עסק.

עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 32 אזהרות, וב-89 מקומות בוצע דילול קהל. 18 בתי עסק נסגרו בתום שימועים לאחר שהפרו את התקנות. בנוסף בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל-2,102 חולים מאומתים השוהים בביתם וכן ל-4964 מחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

קורונה אכיפה דו"ח קיוסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד