ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התיק ייסגר?

החשודים בהצתת האוטובוס שוחררו: "לא קשורים"

למחרת מעצרם של שישה, שלושה בגירים ושלושה קטינים ברחבי העיר בני ברק, הערב נודע ל'בחדרי חרדים' כי שניים מהם שוחררו למעצר בית | עורך דינם ל'בחדרי': "אין לי ספק שהתיק ייסגר בלא כלום"

החשודים בהצתת האוטובוס שוחררו: "לא קשורים"
האוטובוס בוער צילום: ב.ג.

בזה אחר זה הובאו היום (שלישי) ששת החשודים בהצתת האוטובוס שלשום בבני ברק, לדיון בהארכת מעצרם. בדיון שהתקיים מוקדם יותר בעניינם של שניים מהחשודים בבית משפט השלום לנוער בבת ים, החליט השופט לשחררם למעצר בית. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

השניים טוענים כי חלקם במהומות הוא מינורי. "למשטרה אין בדל ראיה שקושרת את החשודים להצתת האוטובוס. לא בכדי בית המשפט הורה על שחרורם", אומר פרקליטם של הקטינים, עו"ד קובי בן שעיה ל'בחדרי חרדים'. "אין לי ספק שהתיק ייסגר בלא כלום". הוסיף.

במקביל, בית משפט השלום בתל אביב שחרר בתנאים מגבילים שני חשודים נוספים, תושבי בני ברק. אחד מהחשודים טען כי כלל לא שהה במקום בזמן המהומות ואף הציג אליבי. בית המשפט החליט לשחררו למעצר בית והורה למשטרה לבדוק את טענתו.

אמש, שעות ספורות לאחר הפוגרום שערכו נערי שוליים בעיר בני ברק, ביצעו שוטרי יס"מ גל מעצרים בשכונות העיר. לפי המשטרה, נעצרו שישה תושבי העיר, שלושה קטינים ושלושה בגירים, בחשד למעורבות בהפרות הסדר. הם נלקחו לחקירה במשרדי תחנת מרחב דן ברח' הקישון בבני ברק. אך כאמור היום הם שוחררו בתנאים מגבילים.

אוטובוס נשרף חשש להצתה מעצר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד