י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כדי לפנות מיטות במחלקה

רופא נעצר בחשד שרצח חולי קורונה

רופא איטלקי בן 47 נעצר בחשד שגרם במכוון למותם של שני חולי קורונה שאושפזו במחלקה, עליה היה ממונה וזאת בכדי לפנות מיטות לחולים הבאים. מצבם של המומתים לא היה קשה עד בלתי הפיך והם יכלו לשרוד את המחלה | הרופא מצידו מכחיש את האישומים נגדו

רופא נעצר בחשד שרצח חולי קורונה
אילוסטרציה צילום: pixabay

רופא איטלקי הואשם ברצח שני חולים במחלקת נגיף הקורונה בשיא המגיפה בחודש מרץ בשנה שעברה וזאת כדי "לפנות מיטות".

קרלו מוסקה בן ה-47, הזריק מנות קטלניות של סם הרדמה לנטאלה באסי בן ה-61 ואנג'לו פאלטי בן ה-80 בבית החולים במחוז לומברדיה. כך על פי התביעה.

על פי הדיווח בתקשורת האיטלקית, בהודעות ווטסאפ בין אחיות עלה כי הם חושדים שהרופא הרג חולים "כדי לפנות את המיטות" במחלקה שעליה הוא היה ממונה.

כעת נבדקים שלושה מקרי מוות נוספים על ידי המשטרה לאחר שלטענת האחיות, הרופא שינה את התיקים הרפואיים של קורבנותיו לכאורה כדי לכסות על פשעיו. מוסקה נעצר ונמצא בימים אלה במעצר בית בביתו במנטובה. הוא מכחיש את האישומים נגדו, וכינה את ההאשמות "חסרות בסיס".

התובעים טוענים כי המטופלים שמתו לא היו במצב קשה ובלתי הפיך, כך שלא מדובר בהמתת חסד וכי לרופא לא הייתה שום סיבה להשתמש בהרדמה. תלונה אנונימית הוגשה בסוף אפריל והתובעים השיגו הודעות ווטסאפ שלדבריהם חושפות כיצד הרופא ניסה לגרום לאחיות לשתף עמו פעולה. כאשר גילה שהוא נחקר.

הוא ביקש מאחיות "להסכים על גרסה נוחה של הסיפור, ועודד אותן לשקר", כך עולה ממסמכי בית המשפט. התביעה טוענת כי הוא ביקש מעמיתיו לעזוב את החדר כאשר הזריק לחולים המנוחים את סם המוות.

קורונה מעצר רופא איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד