ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תיעוד מרגש

במלונית הקורונה: בחורי הישיבות התארגנו לקומזיץ ספונטני • צפו

באופן ספונטני התאחדו להם בלובי המלון בחורים מכל עולם הישיבות מכל החוגים והעדות מ'פונוביז', 'מאור התלמוד', 'וולפסון', ו'חברון', עד ישיבות הסדר כמו 'הר המור', 'מרכז', ועוד, לקומזיץ סוחף ומרגש | צפו

במלונית הקורונה: בחורי הישיבות התארגנו לקומזיץ ספונטני • צפו
הבחורים במלון הקורונה צילום: באדיבות המצלם

חולי הקורונה מעולם הישיבות במלון "גרנד קורט" התאספו אמש (שלישי) לקומזיץ ספונטני ומרגש כשהבחורים מנגנים שירי רגש והתעלות, ואף פצחו בריקודים סוערים כולם יחד.

באופן ספונטני התאחדו להם בלובי המלון בחורים מכל עולם הישיבות מכל החוגים והעדות מ'פונוביז', 'מאור התלמוד', 'וולפסון', ו'חברון', עד ישיבות הסדר כמו 'הר המור', 'מרכז', ועוד, לאחר שהם מתגבשים מעצם שהותם יחד במשך כל היום במלון.

האחדות מתבטאת בעיקר גם בשטייגען העצום בביהמ"ד של המלון, מה שפעם היה לובי המלון, ובסעודות השבת עת יושבים כולם יחד, בשבת אחים.

אחד החולים ביקש לציין בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את היחס המיוחד שצוות המלון בראשות המפקד יונתן בלוקה דואגים לרווחת הבחורים בצורה מיוחדת. הוא הוסיף ופירט כי המפקד דואג להבאת רבנים ואנשי צוות מהישיבות מחלימים שיוכלו להיכנס לתלמידיהם.

בנוסף ארגנו כעת אספקה מיוחדת של פירות ט"ו בשבט, בשביל הבחורים, תוך הקפדה על רווחת הבחורים בצורה המיטבית, כמו כן קיים עמדת קפה כל הזמן ליד ביהמ"ד, ובלבד שיוכלו להמשיך להתעלות גם במצב זה.

קורונה מלונית קומזיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד