י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כפי שמעולם לא הכרתם

צפו: הסופר מרקט של נסראללה והבנק של חיזבאללה

‏מחלקת המבצעים של נסראללה עובדת חזק בזמן שהכלכלה בלבנון מתרסקת, חיזבאללה מציע אוכל בזול ותרופות מוברחות • ב'כאן 11' הובאה כתבה מרתקת, המעניקה הצצה לפעילות הזרוע הלא מוכרת של ארגון הטרור, שמהדק את האחיזה שלו במדינה שלמה

צפו: הסופר מרקט של נסראללה והבנק של חיזבאללה
אילוסטרציה צילום: unsplash

אחד הנושאים החמים בלבנון בעת האחרונה, היא הכלכלה המקבילה שחיזבאללה מנהל אל מול הקריסה של הכלכלה הלבנונית. לא רק טילים מדויקים, אלא גם אימפריה כלכלית עצמאית.

‏מחלקת המבצעים של נסראללה עובדת חזק בזמן שהכלכלה בלבנון מתרסקת, חיזבאללה מציע אוכל בזול ותרופות מוברחות. כן כן, זו הזרוע הלא מוכרת של ארגון הטרור שמהדק את האחיזה שלו במדינה שלמה. כך מפרסם רועי קייס מומחה לעולם הערבי ב'כאן 11'.

‏חיזבאללה בניסיון להראות שהוא דואג לאזרחי לבנון, טיפל בשלגים בעיירה טפייל בבקעת בלבנון, שלגים שהותירו את התושבים תקועים בבתים. המדינה לא סייעה אז חיזבאללה שלח דחפור עם דגל הארגון כדי לפנות את השלג.

הארגון ארגן לעצמו כתבת יח"צ בערוץ 'אל-מנאר' עם סיפור קטן אבל שמראה את התמונה הגדולה. עם המסר לצופים "נסראללה איפה שהמדינה לא קיימת".

על רקע הדברים הללו, מדווח עידו קורן, כי המציאות העגומה של תושבי העיר טריפולי, מהעניות בלבנון, מובילה אותם למחאות אלימות שנמשכות בשלושת הימים האחרונים. ואם לא די בכך, התושבים סופגים ביקורת מכלי תקשורת בלבנון שקוראים להם אלימים. בערב מפגינים, ובבוקר לא מוצאים עם מה להאכיל את הילדים.

חסן נסראללה חיזבאללה לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד