ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חדש ברייצ'ל H: קולקציה לתינוקות

רייצ'ל H חוזרת בזמן ומשווקת את מיטב המותגים לתינוקות בכל המידות: ביגוד ראשוני, שמלמלות לקטנטנות, סטים למשפחות שלמות, חליפות לבנים ולבנות, מיקסים ועוד

חדש ברייצ'ל H: קולקציה לתינוקות

ימים של התחדשות בסנטר1: החברה מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים לתינוקות. בקולקציה רחבה, קבועה ועדכנית מוצגים על המדפים והקולבים בגדים מרהיבים של קדס, פולו, minime, וכמובן מותג הבית רייצ'ל H לקטנטנים.

מנעד המידות בהלבשת התינוקות מתחילה ממידת 'ניו בורן' ועד להלבשה בסיסית והלבשה אלגנטית. הבגדים עשויים 100% כותנה רכה המיועדת לעטוף ולפנק את עורו הרגיש של התינוק.

אימהות רבות מעדיפות להצטייד בכל הבגדים הנדרשים במקום אחד, תחת קורת גג אחת. לכן, ניתן להשיג במקום חליפות ברית לבנים וחליפות מקבילות לבנות לקידוש (בריתה) כל פריטי ההלבשה מותאמים לכל הגילאים והמידות.

הקולקציה של רייצ'ל H לקטנטנים כוללת ביגוד ראשוני, שמלמלות לקטנטנות, סטים למשפחות שלמות, מיקסים והכול כאמור מבדים עדינים וכביסים בשלל גוונים אופנתיים.

"הקולקציה שלנו מעודכנת ועכשווית ומאופיינת בקווים חלקים", מסבירה גב' רייצ'ל הורביץ, הבעלים. מלבד בגדים נאים ונדירים, הרי שברייצ'ל H מציעים תפיסה חדשה למושג שירות. "אנו משקיעים משאבים רבים במימוש המושג 'שירות', על מנת להעצים את חווית הקנייה בחנות", מסבירים מנהלי המקום. "תודעת השירות אצלנו אינה מסתכמת בסיוע במציאת בגד, אנחנו משתדלים לייעץ, מסבירים ומתאימים לכל אם את מה שהיא צריכה לילדיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד