ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
צפו בתיעוד

הרב הרשמי קבע מזוזה בנציגות הבורסה ליהלומים בדובאי

הרב הרשמי במועצה היהודית של האמירויות קבע מזוזה בנציגות של בורסת היהלומים הישראלית בדובאי. "בעזרת השם העסקים היהודיים והישראלים החדשים הללו שעוברים לאיחוד האמירויות יפרחו" | צפו

הרב הרשמי קבע מזוזה בנציגות הבורסה ליהלומים בדובאי
הרב אלי עבאדי בקביעת המזוזה צילום: באדיבות המצלם

הרב אלי עבאדי, הרב הרשמי במועצה היהודית של האמירויות, ואלכס פיטרפרוינד, ממקימי הנציגות של בורסת היהלומים, קבעו מזוזה בנציגות החדשה של בורסת היהלומים בין ישראל לדובאי, אליהם הצטרף אחמד בן סוליים, יו"ר המרכז.

"המזוזה היא תזכורת מתמדת לנוכחותו של אלוקים, והתקנתה על משקוף הדלת של משרד בורסת היהלומים מזכירה בדיוק את זה, בעזרת השם העסקים היהודיים והישראלים החדשים הללו שעוברים לאיחוד האמירויות יפרחו" אמר הרב עבאדי. "אנו מצפים להציב עוד מזוזות לעסקים בבעלות יהודים ברחבי האמירויות בימים ובחודשים הבאים".

"הצבת מזוזה על משקוף הנציגות של בורסת היהלומים בישראל כאן בדובאי היא מחווה לאבינו המייסד, כבוד השייח' זייד בן סולטאן אל נהיאן, שאמונתו הבסיסית הייתה המניע של ארצנו, הוא הביא כוח ומשמעות על הבמה העולמית, מה שהוביל בסופו של דבר לחתימה על הסכמי אברהם", כך אמר יו"ר ההנהלה של המרכז, אחמד בין סוליים.

"היום ליוויתי את הרב עאבדי לאירוע המיוחד הזה, כשפתחתי משרד משלי לפני 7 שנים, לא חלמתי שבשנת 2021 יהיה לי הכבוד לסייע בקביעת מזוזה על משקוף הדלת של נציגות בורסת היהלומים של ישראל באותו בניין, זה באמת מדהים". אמר אלכס פטרפרוינד.

איחוד האמירויות דובאי קביעת מזוזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד