י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"מוכן לסתום את האף"

מפתיע: המועמד לו שוקל משה פייגלין להצביע

יו"ר זהות אמר הבוקר כי האדם הראוי ביותר מבחינתו הוא איתמר בן-גביר, אך יצביע לו רק אם 'עוצמה יהודית' תחבור ל'ציונות הדתית' של סמוטריץ'. על האחרון אמר: "אני מוכן לסתום את האף"

מפתיע: המועמד לו שוקל משה פייגלין להצביע
משה פייגלין צילום: גילי יערי, פלאש 90

לאחר שכמעט עבר את אחוז החסימה בבחירות 2019 א', משה פייגלין, יו"ר מפלגת 'זהות' לא יתמודד לבחירות הקרובות. בנוסף, הוא גם אמר הבוקר (חמישי) כי הוא לא הולך לבחור: "אני לא הולך להצביע ביום הבחירות זה השעבוד הכי גדול. כל הסחורה רקובה ואומרים לי לקנות. הכול יישאר אותו דבר, ואני בוחר מתי בא לי לבחור ומתי לא".

פייגלין אמר כי האדם היחיד שהוא תומך בו, הוא עו"ד איתמר בן-גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', ואף אמר כי במידה ויחבור לסמוטריץ' - הוא יצא ויצביע לרשימה: "האדם היחיד שראוי היום הוא איתמר בן-גביר עד כדי שאם הוא יהיה עם בצלאל סמוטריץ' - אני מוכן לסתום את האף".

כשנשאל מדוע סמוטריץ' "מסריח" לו, הסביר: "ההתנשאות הזו, שיטת הקסטות של הציונות הדתית, העבד כי ימלוך שמרגיש צורך להתרפס בפני גנץ אבל לא נאה לה בן גביר" .

וכשנשאל מדוע לא חבר לבן-גביר, אמר: "זה לא התאים לי פוליטית. אני פניתי אז לקהל אחר לגמרי ולכן גם התנגדתי לחיבוק דוב שלהם. אח"כ התנצלתי פומבית".

מוקדם יותר, בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב פייגלין: "אז סמוטריץ' לא רוצה את בן גביר. צריך מיקרוסקופ אלקטרוני כדי למצוא את ההבדל האידאולוגי ביניהם. כגודל ההתבטלות בפני גנץ ("הפועל לשם שמים זה אתה"), כך ההתנשאות כלפי בן גביר".

יו"ר 'זהות', שהחליט לא להתמודד בבחירות הקרובות, כתב: "בציונות הדתית אין כל חדש. מתחשק לי סתם כך – בשביל השעשוע – לרוץ עם בן גביר, ועם 'הצל', ועם חרדי "חשוך" לקינוח – ולתקוע לכל הנפיחויות הסרוגות הללו סיכה בבלון. אל דאגה – אני לא אעשה את זה. לא הפעם. פוליטיקה היא לא עניין לשעשוע. היום היא לא עניין לשומדבר".

בסוף דבריו כתב פייגלין: "אבל הלוואי שבן גביר יכנס, וסמוטריץ' יישאר בחוץ".

משה פייגלין איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד