ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
האכיפה נמשכת

השוטרים עצרו את ההסעות לתלמודי התורה • תיעוד

במשטרת ירושלים שמים דגש בימים אלה גם על הסעות התלמידים שבדרך אל הת"תים ועוצרים אותם לתשאול. בתיעוד שמפרסמת המשטרה מהאכיפה היום, מוצגים נהג ומלווה שנקנסים כי הפרו את ההנחיות 

השוטרים עצרו את ההסעות לתלמודי התורה • תיעוד
בחדרי חרדים

המשטרה המשיכה גם היום (חמישי) לבצע אכיפה נגד מוסדות חינוך בגזרת ירושלים הפועלים בניגוד לתקנות הקורונה. במשטרת ירושלים שמים דגש על נושא רכבי ההסעות המובילים את התלמידים.

בתיעוד שמפרסמת המשטרה נראה שוטר עולה אוטובוס מלא ילדים, כשהמלווה, תושב מודיעין עילית, ניסה לטעון כי הילדים לומדים במוסד לחינוך מיוחד. בבדיקה שערכו השוטרים התברר כי מדובר במוסד לימודים רגיל. דו"חות נרשמו כנגד הנהג והמלווה.

מהמשטרה נמסר כי שוטרי אגף התנועה במחוז ירושלים, עורכים בימים אלו של הסגר, פעילות מידי יום לאיתור רכבי הסעת תלמידים אל מוסדות חינוך שלא הוחרגו בתקנות והאמורים להיות סגורים בהתאם לתקנות הקורונה והנחיות הסגר.

במהלך פעילות האכיפה הבוקר, נבדקו רכבי הסעה ואותרו תוך כדי כך שני אוטובוסים בהם תלמידים רבים שבדרכם אל המוסד החינוכי בו הם לומדים. באחד המקרים הציג המלווה האחראי בהסעה אישור "חינוך מיוחד" אך על פי בדיקת האישור מדובר במוסד לבני נוער ואילו הנוסעים הנם ילדים קטנים.

לאחר פעולת האכיפה ורישום דו"חות למעורבים, נוהגי רכבי ההסעה הונחו לשוב על עקבותיהם ולהחזיר את התלמידים חזרה לביתם.

קורונה תלמידים תלמוד תורה הסעה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד