ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

יש: "בר כל גונבים מאיתנו" • חשיפה

מלחמת הרשתות עולה שלב: מתכתובת מייל שהגיעה לידי האתר עולה - 'יש' טוענת: אברכים נשלחו מטעם רשת 'בר כל' לרכוש כמות סיטונאית מהמוצרים בהוזלה • כרמל: "טענות שקריות" • המכתב: בפנים

רשת יש. צילום ארכיון
רשת יש. צילום ארכיון

תכתובת המייל שהגיעה לידי אתה 'בחדרי חרדים', מספרת על קצה המזלג, את ההתרחשויות התת-קרקעיות, המתנהלות ממש מתחת לאפנו, במלחמה בין רשתות השיווק.

המלחמה בין הרשתות השונות המשרתות את הציבור החרדי הפכה בשנים האחרונות, למלחמה בציפורנים שלופות. אש הישר בעיניו יעשה. הכל כשר בדרך הארוכה והמפותלת, המגיעה בסופו של יום אל ארנקו של הלקוח המבולבל.

אלא שהמייל הזה, אותו שלח אחד ממנהלי 'יש' לעובדיו, יש בו בכדי ללמד על שלב נוסף במלחמת הרשתות. המנהל, יהושע יוסקוביץ, מנהל תפעול ב'יש', שיגר מכתב לכל מנהלי הסניפים, בו הוא מתריע מפני תופעה חדשה, אותה מבצעת, כביכול, הרשת המתחרה – 'בר כל'.

לדברי יוסקוביץ', בכל פעם עת עורכת רשת 'יש' מבצע מיוחד על מוצרים מסוימים, שולח מנהל רשת 'בר כל' מספר אברכים לרשת יש, והללו מבצעים קניות של המוצר מספר פעמים. אם הרשת מגבילה את הרכישה עד ל-6 מוצרים בקניה, עושים האברכים הנשלחים מטעם בר כל את דרכם מספר פעמים בדרך לקופות, עד שהם ממלאים את מכוניתם, בדרך לרשת השניה.

כלל ידוע הוא, רשתות השיווק עורכות מפעם לפעם מבצעים על מוצרים מסוימים, אותם הם ממנים מכיסם, וזאת בכדי למשוך לקוחות. אם נכונות טענות מנהל התפעול, הרי שרשת 'בר כל' ניצלה את המבצעים המסובסדים, ורכשה מספר גדול של מוצרים, וזאת בכדי למכור את המוצרים בחנויות שלהם.

יוסקוביץ' שלח למנהלי הסניפים דף ובו שמות האברכים, והוא מבקש שלא לאפשר לאותם אברכים לרכוש בחנויות.

אלמנט של מתח נוסף למכתב, כשיוסקוביץ' מדגיש: "אם זיהיתם אחד מן האברכים, אנא הודיעו מיד למנהל האשכול".

גורמים ברשת 'יש' הבהירו כי הממצאים התגלו לאחר שרשת 'בר כל', ערכה מבצעים דומים לאלו שערכה 'יש'. ברשת תמהו על סמיכות המבצעים ויצאו לבדוק את הפרשה, בעקבותיה קיבלו את הממצאים המביכים.

מנחם כרמל, מנכ"ל רשת 'בר כל', אמר היום בתגובה: "אלו טענות שקריות, ומתחת לכבודי להתייחס אליהם".

האם זוהי תופעה חדשה של מלחמה או פארנויה מיותרת?
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד