י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסוף לסאגה?

הדרך להארכת הסגר נסללת - חוק הקנסות יעלה להצבעה בראשון

בעקבות פנייתו לסיעות השונות, יו"ר הכנסת יריב לוין הודיע הבוקר כי "נסללה הדרך להארכת הסגר" | הוסרו ההתנגדויות לכינוס המליאה ביום ראשון כדי להצביע בקריאה שנייה ושלישית על חוק הקנסות | המליאה עתידה להתכנס ובה ידונו בבקשת משרד הבריאות להאריך את הסגר

הדרך להארכת הסגר נסללת - חוק הקנסות יעלה להצבעה בראשון
הסגר השלישי בכבישים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבכחול לבן קשרו את הארכת הסגר בהעברת החוק להעלאת הקנסות והיה חשש כי הסגר לא יוארך כדרישת מערכת הבריאות - בכנסת מודיעים היום (שישי) כי הדרך להארכת הסגר נסללה.

הבוקר הודיע יושב ראש הכנסת יריב לוין כי לאחר כמה ימים בו החוק להעלאת חוק הקנסות נתקע, תחילה מהתנגדות החרדים ולאחר מכן בהתנגדות הרשימה המשותפת, מליאת הכנסת תאשר בתחילת השבוע את החוק בקריאה שנייה ושלישית.

בלשכת יו"ר הכנסת לוין מסרו כי בעקבות פנייתו של יו"ר הכנסת לסיעות הבית, הוסרו ההתנגדויות לכינוס המליאה ביום ראשון על מנת להצביע בקריאה שנייה ושלישית על חוק הקנסות. לפיכך, המליאה תכונס בהסכמה ביום ראשון בשעה 14:00.

אישור חוק הקנסות יאפשר גם לכנס את הממשלה כדי לדון בדרישת מערכת הבריאות להאריך את הסגר בשבוע ימים עם הצעת פשרה לארבעה ימים בלבד, כאשר מסתמן כי הושג רוב להארכת הסגר.

כזכור, בסיעות החרדיות הסירו אתמול את התנגדותם מחוק העלאת הקנסות בעקבות הוראה של גדולי ישראל, כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים' השיקול היה מחשש להסתה כנגד הציבור החרדי כמי שגרם לאי הארכת הסגר ולסכנת הציבור.

קורונה סגר ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד