ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
קורונה וחיסונים

52 נפטרים בסוף השבוע • סיכום חדשות השבת

קרוב לשלושה מיליון אזרחים חוסנו עד כה • ירידה בחולים הקשים החדשים ביום שישי • 52 נפטרים בסוף השבוע • ההצעה החדשה שמתגבשת במשרד הבריאות לשבים מחו"ל • סיכום חדשות השבת

52 נפטרים בסוף השבוע • סיכום חדשות השבת

משרד הבריאות מדווח כי 6,428 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה, 2.97 מיליון חוסנו עד כה. מספר הנפטרים בסוף השבוע הגיע ל-52.

ירידה במספר החולים הקשים החדשים ליום: אתמול, שישי - 92. חמישי - 116. רביעי - 114. בכיר במשרד הבריאות: מדובר בירידה משמעותית. יתכן ומתחילה השפעה של החיסונים על מגמת החולים הקשים החדשים.

ממונה הקורונה, הפרופ' אש, בביקורו בעילוט וכעביה: "לא מתחסנים פה מספיק, וחשוב בעיקר שהאוכלוסייה המבוגרת תעשה זאת".

‏פרופ' דרור מבורך, מנהל מחלקה פנימית ומחלקות הקורונה בהדסה, על המשך הסגר: "עד כה עבדנו לפי מודל של הסגר הראשון והשני - שאיננו ישים הפעם. לצערי הסגר לא מוכיח את עצמו - צריך לחשוב על תוכנית אחרת ולא התנגחויות פוליטיות. מודל הרמזור לא ישים עם מספר חולים גבוה".

ב-18:00 יצא מטוס 737 של אל על לוורשה להחזיר 30 ישראלים שהשתתפו באירוע לציון יום השואה הבינלאומי. בשעה 21:30 ימריא מטוס מנהלים ישראלי 4X-CLL להחזיר ישראלים מלרנקה שבקפריסין - כך מדווח איתי בלומנטל בynet.

גורמים במשרד הבריאות החלו לגבש הצעה חדשה, לפיה, כל מי שיחזור מחו"ל יישלח למלונית, ולאחר מכן יישלח לביתו עם צמיד אלקטרוני שיוכל לנטר בכל רגע נתון היכן אותו אדם נמצא. סיכוי ההצעה לעבור אינו גדול. כך דווח ב-N12.

מאז ההסכם עם איחוד האמירויות הגיע היקף הסחר בין ישראל לדובאי ל-272 מיליון דולרים - כך לפי מקור רשמי ששוחח עם סוכנות הידיעות "רויטרס". עוד אמר אותו הגורם כי בשנים הקרובות הסכום צפוי להגיע לארבע מיליארד דולר.

גורם בכיר בליכוד אומר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להודיע הערב על שני שריונים ברשימה- השריון של ‎אורלי לוי אבקסיס ושל גל הירש.

גבר כבן 35 נפצע הערב באורח קשה לאחר שנפגע ככל הנראה משער ברזל שנפל סמוך לאתר בנייה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים.

קורונה חיסון לקורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד