כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

גם השנה: 'קפה לנדוור' חינם לעולים למירון

דוכני קפה יעמדו לרשות הציבור לאורך כל שעות היום והלילה. השנה יחולקו קפה שחור טחון וקפה שחור בטעם אספרסו. סמנכ"ל החברה: "הפעילות של קפה לנדוור במירון הפכה כבר למסורת"

גם השנה: 'קפה לנדוור' חינם לעולים למירון



'קפה לנדוור', ממשיכה גם השנה את מסורת חלוקת הקפה לעולים למירון בל"ג בעומר להשתטח על קבר הרשב"י. דוכני קפה המכובדים יעמדו לרשות הציבור לאורך כל שעות היום והלילה באוהלים המיוחדים של ארגוני החסד המאפשרים לציבור הגדול לסעוד את נפשו לאחר הנסיעות הארוכות.

השנה, יחולקו בדוכנים קפה שחור טחון טרי לבוקר וקפה שחור בטעם אספרסו, המבוססים על 100% פולי ערביקה. מדובר במהלך שיווקי-אסטרטגי שביצעה לאחרונה קפה לנדוור לשדרוג איכות סדרות הקפה השחור שלה באופן בלעדי ל- 100% פולי ערביקה שהם בעלי מרקם וארומה עשירים ונחשבים לפולי הקפה המשובחים בעולם.

מר יאיר שפירא סמנכ"ל הסחר והשיווק של 'קפה לנדוור': "הפעילות של קפה לנדוור במירון שהפכה כבר למסורת, משתלבת השנה במהלך האסטרטגי לשדרוג הקפה ל 100% פולי ערביקה, פולי הקפה המשובחים ביותר ותאפשר לציבור לטעום וליהנות ממנו".

קפה לנדוור הינה יצרנית הקפה השחור הותיקה בישראל המתמחה רק בייצור של קפה קלוי אספרסו ושחור (טורקי) מאז שנת 1919. לפי נתוני קפה לנדוור, היא מחלקת מידי שנה ביום ל"ג בעומר מעל 25,000 כוסות קפה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד