י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מעל לשבוע מהתקיפה

חסיד ויז'ניץ נוסף הסגיר עצמו למשטרת בני ברק

כשבוע וחצי לאחר תקיפתם של שוטרים סמויים בלב בני ברק על-ידי קבוצת חסידי ויז'ניץ, ולאחר שארבעה כבר הסגירו עצמם למשטרה ושוחררו למעצר בית, חסיד ויז'ניץ נוסף הסגיר עצמו היום למשטרת בני ברק | עורכי דינו: "הוא מכחיש כל קשר למעורבות אלימה באירוע"

חסיד ויז'ניץ נוסף הסגיר עצמו למשטרת בני ברק
הרכב המשטרתי מותקף צילום: צילומסך

יותר משבוע לאחר תקיפת השוטרים בבני ברק ושבוע לאחר שארבעה חסידי ויז'ניץ מרכז הסגירו את עצמם למשטרה, הבוקר (ראשון) חסיד ויז'ניץ נוסף הסגיר עצמו למשטרת בני ברק, בהקשר למעורבות בניסיון הלינץ' בשוטרים בבני ברק ביום חמישי שעבר.

כזכור, ארבעת החסידים שהסגירו עצמם בשבוע שעבר שוחררו ממעצר - זאת על אף החלטת בית משפט השלום בת"א להאריך את מעצרם. זאת, לאחר שגורמים בחסידות טענו כי הובטח להם שהחסידים ישוחררו ומעצרם לא יוארך.

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד, ממשרד פריד-גבאי המייצגים את החשוד מסרו כי "הלקוח שלנו התייצב כעת בתחנת המשטרה, משנודע לו כי מחפשים אותו לחקירה בנושא. הוא ימסור את גרסתו המלאה למשטרה ומכחיש כל קשר למעורבות אלימה באירוע. החסידות תמשיך לשתף פעולה עם החקירה ותסייע לה ככל שתידרש".

כאמור, ארבעת הבחורים האחרים שהסגירו עצמם למשטרה, לאחר שעל פי החשד השתתפו בתקיפת הבלשים בבני ברק, שוחררו בשבוע שעבר למעצר בית בן חמישה ימים. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאחר שבית המשפט האריך את מעצרם בשלושה ימים, גורמים בחסידות פעלו ללא לאות, מול המשטרה בכדי להביא לשחרורם בתנאים מגבילים, לאחר שלטענתם כך הובטח להם בתמורה להסגרתם.

הארבעה שוחררו למעצר בית בן חמישה ימים והורחקו למשך 15 ימים מרחוב שלמה המלך בבני ברק, בו התרחשה התקיפה. כמו כן, נאסר עליהם ליצור קשר עם מעורבים נוספים בהתפרעות.

הארבעה, כזכור, הסגירו את עצמם ביום ראשון לתחנת המשטרה ברח' הקישון בבני ברק. עורך דינם של החשודים טל גבאי טען בפני בית המשפט השלום בתל אביב בעת הדיון בעניינם כי המשטרה העניקה הבטחה לשחרר את החשודים בתום החקירה. אולם השופטת ענת יהב אמרה כי מדובר ב"אירוע מזעזע". היא הוסיפה כי "כמעט ונעשה לינץ' בשוטרים". מעצרם של הארבעה הוארך בשלושה ימים.

ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד