י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"זה רק הקדימון"

נחשף: המחבלים השאירו בזירה מכתב מאיים

כיומיים לאחר הפיצוץ בקרבת שגרירות ישראל בניו דלהי, בירת הודו, נחשף הערב בחדשות 13, כי המחבלים השאירו בזירה מכתב שמוען לשגריר ישראל ד"ר רון מלכא, ובו הם מזהירים כי "אנחנו צופים בך ובמה שאתה אוכל. תתכונן לנקמת הגיבורים"

מחבלים. אילוסטרציה
מחבלים. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90

יומיים לאחר הפיגוע ליד שגרירות ישראל בהודו והפרטים מתחילים להתבהר. על פי הדיווח הערב (ראשון) בחדשות 13, המחבלים השאירו בזירת הפיגוע מכתב ובו הם כתבו כי זה "רק הקדימון".

"הודעה רשמית מסראללה-הודו-חזבאללה לנציג המדינה הטרוריסטית, ד"ר רון מלכא", נכתב במכתב. "זה רק הקדימון, אנחנו צופים בך ובמה שאתה אוכל. תתכונן לנקמת הגיבורים, קאסם סולימאני, אבו מהדי אלמוהנדס ומוחסין פח'ריזאדה כל שנותר לך הוא לספור את הימים", הוסיפו.

עוד דווח במהדורה המרכזית ב'חדשות 13' כי צוות ישראלי כבר הגיע להודו כדי להשתתף בחקירת הפיגוע. ההערכה שהמבצעים הם סטודנטים הודים שהופעלו על ידי משמרות המהפכה האיראניים.

בתוך כך, משטרת מומבאי הגבירה את האבטחה סביב מתקנים ישראלים ויהודים ברחבי העיר. קצין משטרה בכיר אמר כי ננקטים כל האמצעים הדרושים, והמשטרה בודקת את האזורים בהם נמצאים מתקנים ישראלים ויהודים, ומגבירה את האבטחה שם. כך דווח בתקשורת ההודית.

על פי הדיווח באתר India today, בכירים במשטרה ביקרו גם בבית חב"ד במומבאי, שהותקף כזכור במהלך פיגוע הטרור המשולב בשנת 2008. חוליות כלבים, חמושים וכלי רכב משוריינים הוצבו במקום יחד עם כוחות משטרה חמושים. אנשי המשטרה ביקרו גם בבית הכנסת באזור שנבדק על ידי שוטרים וכלבי גישוש, אמצעי אבטחה נוספים ננקטו ומספר השוטרים שנפרסו שם הוגדל.

עוד דווח, כי המשטרה נמצאת בקשר עם פקידי הקונסוליה הישראלית, עם בית חב"ד ובתי הכנסת הממוקמים ברחבי העיר. דובר משטרת מומבאי, אמר: "אנו נוקטים בכל האמצעים הדרושים מבחינת הביטחון בכל המקומות".

כלי התקשורת בהודו דיווחו בשבת כי ארגון 'ג'ייש אל-הינד' המשתייך לאל קעידא, לקח אחריות על הנחת המטען.

כזכור ביום שישי האחרון אירע פיצוץ בסמוך לשגרירות ישראל בניו דלהי, שר החוץ, גבי אשכנזי, שוחח עם מקבילו, שר החוץ ההודי בעקבות הפיצוץ וזה הבטיח לשר אשכנזי כי שלטונות הודו ערבים לביטחון השליחים הישראלים וימשיכו לפעול בנחישות לאיתור כל המעורבים בפיצוץ. שר החוץ אשכנזי הודה לעמיתו והבטיח שיתוף פעולה מלא וכל עזרה שתידרש מצד ישראל.

הודו פיגוע מוחסן פחריזאדה קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד