י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתחילים להתאושש

לאחר שבועיים: הותרה כניסת מבקרים לבית החולים

המרכז הרפואי החיפאי בני ציון כמעט וקרס לפני כשבועיים לאור העומס הרב ומספר חולי הקורונה הגבוה שאושפזו בו. לאור כך הוטלו הגבלות על ביקורים במרכז הרפואי | היום, עם התאוששות הצוות, ההגבלות הוסרו

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שבועיים שבהם נאסרה כניסת מבקרים לבית החולים 'בני ציון' בחיפה, הסיר היום (ראשון) המרכז הרפואי את המגבלה. במקביל הוגברה הפעילות האמבולטורית וחודשה הפעילות בשני חדרי ניתוח מתוך ארבעה שנסגרו, בעקבות העומס הרב על בית החולים.

השבועיים, שהחלו ביום ראשון, ה-17 בינואר, שבהם נאסרה כניסת מבקרים למרכז הרפואי בני ציון וזאת לאור הערכת מצב ומתוך דאגה לשלום המטופלים והצוות שכמעט וקרס תחת העומס הרב של חולי הקורונה שהופנו למרכז הרפואי החיפאי, הסתיימו היום עם החלטת הנהלת המרכז הרפואי לאפשר כניסה של מלווה אחד קבוע לכל מאושפז במחלקות האשפוז, כמו גם לכל מטופל המגיע לבדיקה או טיפול אמבולטורי. ובחדר הלידה וביולדות יתאפשר ביקור של שני מלווים.

מנכ"ל המרכז הרפואי, ד"ר אוהד הוכמן, אמר עם הסרת ההגבלה: "לאור הנתונים המעודדים על ירידה משמעותית במספר המאושפזים במחלקות הקורונה וגם בקרב הצוותים הרפואיים ועובדי ביה"ח, שנבעו להערכתנו גם בזכות החלטתנו מיום ראשון לפני כשבועיים לאסור - מתוך דאגה למטופלים, לצוותים הרפואיים ולעובדי ביה"ח - על כניסת מבקרים לביה"ח שהותרה רק במקרים חריגים ובהם: הורה מלווה לילד, ליווי יולדת, פרידה מבן משפחה במצב סופני ומטפל סיעודי קבוע - החלטנו היום להסיר את האיסור על כניסת מבקרים למרכז הרפואי".

עוד הוסיף הד"ר: "בנוסף, הגברנו את הפעילות האמבולטורית בביה"ח שירדה לפני תמעלה משבועיים בכ-40% וחידשנו את הפעילות בשני חדרי ניתוח מתוך ה-4 שנסגרו".

בתוך כך דווח כי בארבעת מחלקות הקורונה במרכז הרפואי בני ציון מאושפזים נכון להיום 53 חולים, מתוכם 36 במצב קשה (7 מונשמים) ו-17 במצב בינוני.

בני ציון חיפה חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד