י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גוש הימין בסכנה

סמוטריץ' טרם הגיע לסיכומים; ההבטחה של רה"מ

מועד הגשת הרשימות כבר נראה באופק, אך הסאגה בציונות הדתית רחוקה מכדי סיום | סמוטריץ' שמחזיק במפתח האיחוד טרם שוחח עם המפלגה החר"דלית, ושם לא מתמהמהים | וגם: מה הבטיח ראה"מ בתמורה לאיחוד

סמוטריץ' טרם הגיע לסיכומים; ההבטחה של רה"מ
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם שלושה ימים למועד הסופי להגשת הרשימות לכנסת ה-24, מפלגת הציונות הדתית שמהווה את המפתח לניצחון גוש הימין טרם הודיעה על איחוד שיצליח לחלץ אותם אל מעבר לאחוז החסימה.

בפועל בצלאל סמוטריץ׳ טרם הגיע להסכם אפילו עם הבית היהודי שם חלוקים על חלוקת המקומות, כאשר סמוטריץ׳ מציע להם רק מקום אחד ריאלי, ואילו בבית היהודי רוצים הסדר מקומות טוב יותר.

בעוצמה יהודית טוענים כי עד כה בצלאל סמוטריץ׳ טרם שוחח עימם, אתמול הם פרסמו על הסכם ריצה משותפת שנחתם בינם לבין מפלגת 'נעם' כך שהשניים יתמודדו יחד בכל מקרה.

בבית היהודי וכן בעוצמה יהודית הבהירו לסמוטריץ' כי במקרה ולא יחתור לסיכומים ביממה הקרובה הם יעברו לחבורים נוספים, אחרי שבמפלגת 'הבית היהודי' לא שוללים אפילו חיבור עם עוצמה יהודית או עם ימינה בראשות נפתלי בנט.

בתוך כך, ב׳ישראל היום׳ מדווח כי בתמורה לאיחוד במפלגות הציונות הדתית, בסביבת ראש הממשלה מתחייבים לפתור את סאגת הבנייה בשכונת צפון עטרות שמתעכבת בשל בעיות מדיניות.

בצלאל סמוטריץ מפלגת ימינה עוצמה יהודית הבית היהודי בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד