י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתפטר נוסף

השר שמולי מודיע: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה

מצטרף לשורות הפורשים: השר איציק שמולי הודיע הבוקר כי בכוונתו לפרוש מתפקידו בממשלה ולקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים | לדבריו, הכניסה לממשלה הייתה בטעות וכעת בכוונתו לקחת אחריות על מעשיו

השר שמולי מודיע: לוקח פסק זמן מהפוליטיקה
שר העבודה והרווחה איציק שמולי צילום: מארק נוימן, לע"מ

אל שורת המתפטרים שככל הנראה עוד תימשך עד להגשת הרשימות מצטרף הבוקר (רביעי) השר איציק שמולי שמודיע כי יפרוש מהממשלה וייקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

השר שמולי הודיע: "החלטתי לקחת פסק זמן מהפוליטיקה כדי לשקול את המשך דרכי קדימה. אתפטר גם מתפקידיי בממשלה".

שמולי רמז כי הסיבה היא הביקורת על כניסתו לממשלת נתניהו, "לפני מספר חודשים החלטתי, מתוך שיקול של אחריות לאומית, להיות חלק מממשלה שהוקמה במטרה לתת מענה לאחד המשברים החמורים שהיו ועודנו כאן. לא חשבתי שנתניהו ישתנה, אך הייתי משוכנע שבזמן שמגפה קטלנית משתוללת והכלכלה מפורקת, זוהי באמת טובתה של המדינה".

"מנהיגים צריכים לדעת גם להודות בטעותם ולקחת אחריות ולבי מורה לי שזהו הדבר הנכון לעשות", אמר.

כזכור, שמולי שהיה חלק ממפלגת העבודה נכנס יחד עם עמיר פרץ לממשלת נתניהו. בשבוע האחרון מונתה מירב מיכאלי ליו"ר מפלגת העבודה ובהחלטה הראשונה היא קבעה כי השרים מטעם העבודה יתפטרו מהממשלה.

בפועל השר עמיר פרץ סירב להתפטר ונשאר בתפקיד השר כשהוא התפטר רק מהכנסת, לעומת איציק שמולי שכעת מתפטר ולא יישאר גם בתפקיד השר עד להרכבת הממשלה, ובנוסף כאמור הוא לא יתמודד לרשימת העבודה לכנסת הבאה.

בימים האחרונים עלה שמו כמי שעשוי לחבור לכחול לבן ולהתייצב במקום השני ברשימה לכנסת, אלא שכנראה הרעיון לא הבשיל לכדי ביצוע, מה שהוביל אותו אותו להחליט על הפרישה מהחיים הפוליטיים.

איציק שמולי פרישה מהחיים הפוליטיים עמיר פרץ בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד