ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

35 אלף כוסות קפה לדנוור חולקו חינם במירון

השנה חולקו בדוכנים קפה שחור טחון טרי לבוקר וקפה שחור בטעם אספרסו, המבוססים על 100% פולי ערביקה • סמנכ"ל 'קפה לנדוור': "הפעילות שלנו הפכה כבר למסורת של חסד ונתינה לזולת" • גלריה

35 אלף כוסות קפה לדנוור חולקו חינם במירון



בקפה לנדוור במירון, הזמן כאילו עצר מלכת, כבר שנים שלא מחפשים פה חידושים ושינויים מפוצצים, מידי שנה, 'קפה לנדוור' מקימה במירון בל"ג בעומר דוכני קפה מיוחדים לטובת העולים לקבר הרשב"י לאורך כל שעות היום והלילה. לא לכמה שעות, לא בשעות הלחץ – יממה וחצי רצוף, צוות גדול של בחורים ואברכים נשכרים במיוחד מידי שנה להפעיל ולחלק קפה להמונים העייפים מהדרך העולה מירון.

החברה משקיעה בזה סכומי עתק, בציוד, במוצרי קפה ובמימון צוות גדול של כח אדם, בעצם, זו הפעילות השיווקית הגדולה של החברה לאורך השנה. חסד הולך עם חסד - דוכני קפה המכובדים מוקמו באוהלים המיוחדים של ארגוני החסד, המאפשרים לציבור הגדול לסעוד את נפשו לאחר הנסיעות הארוכות. לפי נתוני ארגוני החסד, למרות שאירועי מירון החלו השנה מאוחר בגלל מוצ"ש, חולקו השנה 35,000 כוסות קפה – מספר שיא של כל השנים.

השנה חולקו בדוכנים קפה שחור טחון טרי לבוקר וקפה שחור בטעם אספרסו, המבוססים על 100% פולי ערביקה. מדובר במהלך שיווקי-אסטרטגי שביצעה לאחרונה קפה לנדוור לשדרוג איכות סדרות הקפה השחור שלה באופן בלעדי ל-100% פולי ערביקה שהם בעלי מרקם וארומה עשירים ונחשבים לפולי הקפה המשובחים בעולם.

יאיר שפירא סמנכ"ל הסחר והשיווק של 'קפה לנדוור': "הפעילות של קפה לנדוור במירון שהפכה כבר למסורת של חסד ונתינה לזולת. אנחנו שם ואנחנו מנצלים אותה להכיר לציבור את המוצרים החדשים שלנו".

על כדאיות ההשקעה הגדולה מידי שנה אומר מר שפירא:"אין בנמצא ריכוז כל כך גדול של אנשים שמגיעים ביום אחד למקום אחד אחרי שעות של נסיעה בכבישים. בנקודה הזו הם זקוקים מאד להתרענן ואנחנו שם לתת להם לטעום את הקפה האיכותי שלנו ולהכיר להם את המוצרים החדשים שלנו שמצטיינים ב- 100% פולי ערביקה.

"אנחנו רואים בזה גם זכות גדולה, ולכן הפכנו את חלוקת הקפה למסורת ואנחנו מפעילים צוות שלם שפועל יחד עם אירגוני החסד שמאכילים את הציבור לאחר הדרך הארוכה".





























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד