י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מפריע לסוחרי הסמים

איטליה: הוראה לנהגי האמבולנס - ללא סירנות

המאפיה האיטלקית הורתה לנהגי אמבולנס להפסיק להשתמש בסירנות מכיוון שהם מפריעים לסוחרי סמים שחושבים שהמשטרה מגיעה | נהגי אמבולנס מספרים שאוימו ברצח. הם דורשים ליווי משטרתי לכל אירוע חירום

איטליה: הוראה לנהגי האמבולנס - ללא סירנות
אילוסטרציה צילום: pixabay

המאפיה האיטלקית הורתה לנהגי אמבולנסים בנאפולי, להפסיק להשתמש בסירנות ובנורות המהבהבות שלהם, משום שהם מבלבלים בכך את סוחרי הסמים.

באחד המקרים שדווחו ביום שבת, שני חברי כנופיה עצרו נהג אמבולנס ואיימו להרוג אותו על כך שהפעיל את הסירנה בעת שנסע למקרה חירום. על פי הדיווח בתקשורת האיטלקית, כנופיות מקומיות "לא אוהבות" את הצפירות הרועמות ואת נורות האמבולנס מכיוון שהן עלולות להפריע לעסקיהם של סוחרי הסמים, שטועים וחושבים שניידות משטרה בעקבותיהן והסירנות מפחידות לקוחות.

נהגי האמבולנס בנאפולי דורשים כעת הגנה משטרתית מפני החשש מהמאפיה המקומית. על פי הדיווח ב'טיימס' הבריטי, בעת שנסע למקרה חירום ברובע הספרדי בעיר, נהג אמבולנס אוגף על ידי שני גברים שרכבו על אופנוע גדול, הם דפקו בחלון האמבולנס ואיימו להרוג אותו. "לא הבנת שאתה לא יכול להשתמש בצפירה שלך כאן? כבה את זה אחרת נירה בך", כך הזהיר אותו אחד הגברים.

לאחר המקרה, החובש המבועת התקשר למשטרה שהגיעה ללוות אותו מהשכונה החוצה. ה'דיילי מייל' הבריטי מדווח כי טוצ'י איפוקרט, רופא מקומי, סיפר כי הורו להם לא להשתמש בסירנות בשכונות אחרות, כולל סניטה וטרייאנו, שם האמבולנס המקומי מפעיל את הצפירה רק לאחר שהוא עוזב את האזור.

אלסנדרו אמיטראנו, חבר פרלמנט מקומי, דחק בממשלה לשקול מאבק נגד כנופיות המאפיה של נאפולי כעדיפות לאומית.

איטליה נהג אמבולנס מאפייה סירנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד