ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

לאחר שנה וחצי: ברקת וגפני נפגשו

מאז הבחירות לעיריית ירושלים לא נצפו גפני וברקת במשותף • הבוקר הם השלימו פערים, וחיבקו מילולית אחד את השני • ברקת: "כשאני בידיים של גפני אני רגוע" • גפני: "אני עם ירושלים"

מתחבקים. ניר ברקת ומשה גפני
מתחבקים. ניר ברקת ומשה גפני

בדיון בוועדת הכספים בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הודה ראש העיר ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ולחברי הוועדה על עמידתם האיתנה לטובת ירושלים ופיתוחה.

ברקת פתח ואמר שהגיע להודות על מענק הבירה שאישרה אמש וועדת הכספים בסך 6 מיליון ₪ לטובת העיר ירושלים.

"בכל פעם שענייני ירושלים מגיעים לוועדת הכספים אנו יודעים שאנחנו בידיים טובות, באנו לומר תודה". ברקת אמר עוד כי "אנחנו העיר הענייה ביותר בארץ, ירושלים היא לב ליבו של העם היהודי ולא יתכן שלא נהיה חזקים גם מבחינה כלכלית".

ברקת אמר עוד כי המגזר הפרטי מבין שכדאי לפתוח עסקים בירושלים, "קורה משהו טוב בעיר ירושלים, התעשיינים ואנשי העסקים מבינים שיש פוטנציאל בעיר. יש תכנית שמתרקמת להאיץ את ירושלים בתחומים בהם היא חזקה ממילא, בתרבות, בחינוך ובתעשייה". בדבריו קרא לממשלה ולכנסת להעמיד את ירושלים בחזית, "ההחלטות על ירושלים הן ללא השלכות רוחב, שימו אותנו בבכורה, כפי שראוי לבירתה של ישראל".

חברי הכנסת שנכחו בדיון בירכו אף הם את ראש העיר ואמרו כי יעמדו לצידה של העיר וחיזוקה. ח"כ ציון פניאן אמר כי מילת הקסם בוועדה היא ירושלים, פניאן ציין כי ציפה מברקת לעמוד כמשקל נגד להסתה של רון חולדאי, "כמחצית מתושבי ירושלים הם חרדים, אנשי ארץ ישראל הטובה, ראוי היה כי ראש העיר ירושלים יהווה משקל נגד".

ח"כ אמנון כהן אמר כי עלה מאוזבקיסטן "עוד כילדים קטנים אני זוכר את המשמעות העצומה של ירושלים לעם היהודי. יש לך זכות להיות ראש עיר. ח"כ זאב אלקין אמר כי ראוי לשבח את ראש העיר ששם את נושא התעסוקה בסדר העדיפויות. "עיינתי בנתונים וגיליתי שהנתונים על ההגירה החילונית מהעיר אינה נכונה, ההגירה החרדית מהעיר היא לא פחות, זה מוכיח שיש למצוא פיתרון לדיור בעיר כי זה מה שגורם להגירה השלילית".

סגן ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס שיבח גם הוא את ראש העיר ברקת ואמר כי "ראש העיר עושה עבודה קשה כדי לחבר בין כל חברי המועצה מכל הסיעות, שיפעלו יחד לטובתה ולקידומה של העיר ירושלים"

לסיכום הדיון אמר יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר כי ירושלים היא בירתה של העם היהודי וועדת הכספים תפעל למען חיזוקה בכל התחומים האפשריים, "בכל נושא שיעסוק בטובת ירושלים, אנו נתמוך. בכל נושא שיפגע בעיר אנו נתנגד. העיקרון ברור, וועדת הכספים עם ירושלים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד