ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מזכרות או לא להיות: הלוגו של הומינר מתחדש

מותג המזכרות לאירועים, הוותיק והמוביל בעולם היהודי, מתרענן ומתחדש • לקראת חגיגות ה-20 להקמת החברה, עבר הלוגו המוכר מתיחת פנים חדשה וילווה את ליין המוצרים הנרחב

מזכרות או לא להיות: הלוגו של הומינר מתחדש

מותג המזכרות הותיק והמוכר 'הומינר' עובר בימים אלו שינוי מרענן. במסגרת מיתוג מתחדש, לקראת חגיגות ה-20 להקמת החברה, עבר הלוגו המוכר מתיחת פנים חדשה וילווה את ליין המוצרים הנרחב.

בתוך כך עמלים בימים אלו צוות המעצבים והגרפיקאים של הומינר על הפקת מגוון מזכרות ופיתוחים יצירתיים לאירועים ושמחות, שבתות וחגים, ואף על הקמת אגף מיוחד של מתנות אישיות ומקוריות, והתרחבות מתמדת ומתחדשת לאפיקים נוספים בתחום המזכרות והיודאיקה.

יהודית פילמר, מנהלת אגף הפיתוח והעיצוב מציינת, כי המטרה בחידוש הלוגו היתה ליצור סמל מזוהה ומבודל, שלא יאבד בתוך שלל החברות הפועלות בתחום, אך שישמר את הוותק והמוניטין שצבר המותג 'הומינר' במהלך השנים.

הלוגו החדש ילווה את כל מוצרי החברה, קמפיין הפרסום והחנות הוירטואלית החדשה והמושקעת שתעלה בקרוב לאויר. הליין החדש יושק תוך שימת לב מרבית על מגוון נרחב של סגנונות שיתאימו לקהלי יעד שונים ובמגוון דגמים ווריאציות, כמיטב האיכות והסגנון המיוחד של 'הומינר'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד