ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בסיוע מסוקים

דרמה בנגב: בתוך הבסיס, מרדף אחר הפורצים

מזה כשעתיים עורכים כוחות משטרה וצה"ל סריקות אחרי מספר חשודים תושבי הפזורה הבדואית, לאחר שאלו הצליחו לחדור לבסיס חיל האוויר בנבטים | החיילים הונחו להישאר בחדריהם 

דרמה בנגב: בתוך הבסיס, מרדף אחר הפורצים
הרכב איתו נמלטו החשודים צילום: דוברות המשטרה

דרמה של ממש מתרחשת בשעה זו (שני) בבסיס נבטים של חיל האוויר בצפון הנגב, לאחר שמספר תושבי הפזורה הבדואית, החשודים בגניבת כלי רכב, הצליחו לפרוץ את שער הבסיס ולחדור לתוכו במהלך מרדף משטרתי. החיילים בבסיס הונחו להישאר בחדריהם.

מזה כשעה, עורכים כוחות משטרה בסיוע מסוקים סריקות אחר החשודים שככל הנראה עדיין שוהים בתוך הבסיס. יצוין, כי בסיס נבטים מוגדר כבסיס אסטרטגי של צה"ל, בו מאוחסנים מטוסי f35 וטייסות נוספות. בצה"ל עוקבים בדריכות אחרי ההתרחשויות בבסיס. 

בסיסי צה"ל בנגב סובלים בשנים האחרונות ממכת פריצות של תושבי הפזורה, כשלא פעם אף נגנבו כלי נשק רבים. הפריצות עורו לא פעם ביקורת על חוסר היכולת של המשטרה לטפל בתופעה המסוכנת

מהמשטרה נמסר, כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על גניבת רכב מדימונה. שוטרים איתרו את הרכב סמוך לבסיס נבטים, החשודים אשר הבחינו בשוטרים נטשו את הרכב וככל הנראה נמלטו רגלית לכיוון הבסיס הצבאי. כוחות משטרה בסיוע צה"ל מבצעים סריקות לאיתורם".

מרדף חיל האוויר נבטים פורצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד