כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יושג מתווה מוסכם?

הקבינט אישר: מוסדות החינוך סגורים עד חמישי

השרים לא מצליחים להגיע להסכמות ומערכת החינוך נותרת סגורה. לאחר שחלק מההגבלות כבר הוסרו, וגם על מתווה תעופה כבר סוכם, והחלו ההיערכויות לקראת ימי חג הורים, רק מתווה החינוך נותר תקוע שוב ושוב

הקבינט אישר: מוסדות החינוך סגורים עד חמישי
כיתות לימוד. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חילוקי הדעות סביב מועד ואופי פתיחת מערכת החינוך מביאים לכך ששרי קבינט הקורונה מאריכים פעם נוספת את תקנות סגירת מערכת החינוך עד ליום חמישי בכוונה להשיג מתווה מוסכם עד אז.

שרי קבינט הקורונה אישרו הערב (שני) במשאל טלפוני את הארכת התקנות בדבר סגירת מערכת החינוך למעט החריגים המאושרים כיום, ביומיים נוספים עד ליום חמישי, ה-11.2.21 בשעה 07:00.

בדיון הערב שנערך בהובלת ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתפו גם שותפו החלופי בני גנץ שר הביטחון, יולי אדלשטיין שר הבריאות, יואב גלנט שר החינוך, מירי רגב שרת התיירות ובכירי משרדי החינוך והבריאות על תכנית יציאה מודרגת ושימוש בדרכון הירוק.

ההצעה שהתקבלה כאמור בקבינט הקורונה בעניין החינוך היא פתיחת מערכת החינוך בגילאי גנים וכיתות א'-ד' בערים ירוקות וצהובות רק ביום חמישי. כאשר לצורך כך יתכנס קבינט הקורונה מחר בערב לדיון נוסף.

ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון יושב ראש כחול לבן בני גנץ אמר לאחר ההחלטה: "אנחנו בסיומו של יום דיונים אינטנסיבי. סיכמתי עם רה״מ שנכנס מחר את קבינט הקורונה ונציג תוכנית פעולה מיידית להפעלת התו הירוק בכדי שנוכל לפתוח את הכלכלה באופן בטוח לצד קידום פעולות להגברת קצב ההתחסנות. בנוסף, נקבל מחר החלטה על פתיחה של מערכת החינוך באופן דיפרנציאלי לפי רמות התחלואה".

בתוך כך דווח מוקדם יותר הערב כי במערכת ישנם לא פחות מ-18,361 תלמידים חולים. בנוסף, ל-1,982 עובדי הוראה שחלו אף הם בנגיף קורונה.

מערכת החינוך קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד