י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נהיגה בריונית

תיעוד מהאוויר: כך נראה המבצע נגד רכבי השטח

במבצע מיוחד שהרימה משטרת ישראל פעלו הלוחמים לסיכול נהיגות שטח מסוכנות שאף פוגעות בשטחים החקלאיים הסמוכים לקיבוץ מגידו | המערך כלל שוטרים, לוחמים ומתנדבים ורחפן מקצועי לאיתור העבריינים | צפו

תיעוד מהאוויר: כך נראה המבצע נגד רכבי השטח
מבצע האכיפה צילום: דוברות המשטרה

מערך שלם של שוטרים, לוחמים ומתנדבים של משמר הגבול פועלים בתקופה האחרונה לסיכול עבירות חקלאיות ולשמירה על רכושם וביטחונם של החקלאים. כך, במהלך סוף השבוע שוטרים, ולוחמי מג"ב יחד עם מתנדבים, פרשים ורחפן פעלו בשטחים החקלאיים הסמוכים לקיבוץ מגידו.

הפעילות התמקדה כנגד נהיגה בשדות חקלאיים באמצעות רכבי שטח מסוגים שונים, טרקטורונים, אופנועים, ג'יפים ו-RZR, בדגש על חובבי האקסטרים הנכנסים לשטחים מעובדים תוך כדי נהיגה פרועה גורמים להרס היבול, חורצים חריצים באדמה ומחריבים אותה, חותכים גדרות פורצים שערים במטרה למצוא מסלול שטרם נסעו בו.

אותם נהגים, לרוב, נוהגים ללא רישיונות נהיגה ללא קשתות התהפכות על הטרקטורונים, מרימים גלגל תוך כדי חציית כביש ראשי ומעבר לנזקים החמורים שהם גורמים לשדות החקלאיים בנהיגתם הבריונית הם מסכנים את עצמם ואת שאר המטיילים.

במסגרת הפעילות נבדקו כ-150 רכבי שטח, ניתנו 31 דוחות תנועה לנהגים שנהגו בצורה בריונית ומסכנת חיים. בנוסף, נתפסו 2 קטינים בני 13-15 אשר לא הוציאו רישיון מעולם ונהגו על טרקטורון וrzr.

2 רכבי שטח הושבתו ונגררו למתקן משטרתי ול-3 נהגים נאסר השימוש ברכבי השטח למשך 30 ימים. במהלך הפעילות רחפן משטרה שהופעל במקום תיעד עבירות של נהגים ובהמשך ישלחו לאותם עבריינים דוחות תנועה.

מהמשטרה נמסר: "פעילות זו יחד עם פעילויות נוספות של משטרת ישראל ולוחמי מג"ב במקביל לפריסה הרחבה של שוטרי משמר הגבול בגזרה הכפרית תוך שילוב של מודיעין ואמצעים טכנולוגיים מובילה להמשך הירידות בנתוני הפשיעה החקלאית. מדובר בירידות שמחזקות את המגמה שנמשכת מזה שנים ארוכות, ירידות משמעותיות בהיקף הפשיעה החקלאית בישראל.

מבצע האכיפה\\צילום: דוברות המשטרה

רחפן משטרת ישראל מגידו רכבי שטח שטחים חקלאיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד