כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
עייפות, תשישות וקשיי נשימה

תופעות לוואי: נפתחה מרפאה חדשה למחלימים מקורונה

נגיף קורונה תקף את ארצנו וברקע מניין הנפטרים הגבוה, מתברר כי גם אלו שהחלימו חלקם סובלים מתופעות לוואי חמורות | מרפאה ייעודית חדשה נפתחה במרכז הרפואי פדה-פוריה 

תופעות לוואי: נפתחה מרפאה חדשה למחלימים מקורונה
מחלקת קורונה באיכילוב צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לאחרונה רבו הדיווחים אודות תופעות לוואי חמורות אותן חווים המחלימים מקורונה תקופה ארוכה אחרי ההחלמה. בעקבות כך נפתחה מרפאה למחלימים מקורונה במרכז הרפואי פדה- פוריה.

נויה אבנעים, בחורה צעירה בת 19, החלימה מקורונה אך עדיין סובלת מתופעות שונות ולכן הגיעה למרפאה המחלימים מקורונה, שנפתחה בחודש שעבר במרכז הרפואי פדה-פוריה.

מרפאת המחלימים החדשה, במרכז הרפואי פדה-פוריה נפתחה בחודש שעבר במטרה לאפשר ביצוע מעקב וטיפול במחלימים אשר השתחררו מאשפוז במחלקות הקורונה של המרכז הרפואי, כמו גם למחלימים מהקהילה.

נויה אבנעים בת ה-19 ממושב הזורעים הגיעה למרפאה כשלושה שבועות לאחר שהחלימה מקורונה. "מאז שחליתי אני סובלת מחולשה ושיעול. לכן, ברגע ששמענו על המרפאה החדשה, כאן בביה"ח, מייד קבעתי תור".

בראש המרפאה עומד ד"ר נזאל סלאח, מומחה ריאות ורופא בכיר בשירות הריאות של המרכז הרפואי. המרפאה היא רב תחומית, במידת הצורך מקבלים המטופלים הפניה לבדיקות משלימות. במסגרת הביקור במרפאה עוברים המטופלים בדיקת רופא ריאות, בדיקת תפקודי ריאות, וכדומה. בסוף הביקור הם מקבלים מכתב סיכום, אשר כולל המלצות להמשך טיפול.

ד"ר סלאח ציין, "אנחנו מתמודדים עם מגיפת הקורונה כבר שנה, וראינו שרבים מהמחלימים ממשיכים לסבול מתופעות שונות גם לאחר שהבריאו, הם סובלים מתופעות כמו עייפות, תשישות, קשיי נשימה, קשיים בריכוז. פתחנו את המרפאה כדי לסייע להם ולתת מענה מלא ומתמשך שנועד להשלים את הטיפול בתופעות הללו ".

קורונה החלמה בית חולים פוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד