י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המרענן הרשמי

נחשף: הסודות שלא סופרו על הקפה שכולנו שותים

מתי בפעם האחרונה לקחתם רגע לעצמכם? לפעמים חשוב לעצור לרגע, להירגע וליהנות מרגע איכותי לעצמכם עם קפה משובח בעל ארומה מעולה

נחשף: הסודות שלא סופרו על הקפה שכולנו שותים
טסטר צ'ויס צילום: יח"צ

אנחנו חיים בעולם עמוס בגירויים אשר לעיתים מנתקים אותנו ממה שחשוב באמת. נסקפה טייסטרס צ'ויס מזמין אתכם לקחת רגע לעצמכם, כדי להירגע, לנשום, ליהנות, להבין שהחיים הם כאן ועכשיו ולהתענג על הרגע.

נסקפה טייסטרס צ'ויס הינו המותג המוביל בשוק הקפה הנמס בישראל, ומאז חדירתו לארץ הגדיר מחדש את סטנדרט האיכות והטעם של קפה בבית. המותג מעניק חוויית קפה משובחת, החל מבחירת פולי הקפה במטעי הקפה, דרך תהליך מוקפד של קלייה, טחינה ומיצוי הקפה לאיכות מקסימלית של טעם משובח, ארומה מעולה ומרקם עשיר, ועד צנצנת ומכסה המאפשרים הנאה מאיכויות הקפה לאורך זמן.

אז חייבים רגע לעצמכם?

קחו אותו עם קפה נמס משובח של נסקפה טייסטרס צ'ויס. עצמו את העיניים ושאפו את ניחוח הפולים העשיר, כבר בלגימה הראשונה תחושו את טעמו העשיר של נסקפה טייסטרס צ'ויס, קפה עם ארומה ייחודית ש'מבינים' בקפה מזהים כבר מרחוק. נסקפה טייסטרס צ'ויס הוא הרבה יותר מסתם ספל קפה, הוא מעצים עבורכם את איכות הזמן שלקחתם לעצמכם ומייצר רגע של הפוגה מלווה בטעם חווייתי ומלא בארומה עשירה ומפנקת.

בסדרת המוצרים תוכלו למצוא:

נסקפה טייסטרס צ'ויס אוריג'ינל – קפה מובחר ומועדף על ידי אוהבי קפה שבוחרים ליהנות מחוויית קפה איכותית, משובחת ומענגת.

נסקפה טייסטרס צ'ויס בריסטה - עם תוספת ייחודית של פולי ערביקה בטחינה דקה. חוויית קפה משובחת להנאה מושלמת. תערובת קפה משובחת עם או בלי חלב.

נסקפה טייסטרס צ'ויס נטול קפאין - קפה נטול קפאין שעובר תהליך של נטילת הקפאין במים ומעניק פתרון מצוין למי שמעוניין ליהנות מטעם הקפה ויתרונותיו כולל נוגדי החמצון שאינם ניטלים בתהליך נטילת הקפאין.

הלגימות הקטנות שמאחורי האדים המסתלסלים מהוות את רגע השיא של חוויית הקפה המושלמת. אז בואו ליהנות מרגע איכותי לעצמכם עם נסקפה טייסטרס צ'ויס.

 

קפה טסטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד