י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הסיפור המלא

מפתיע: הקמב"ץ השיב את הנעל לצלם העיתונות

במהלך ההלוויה רבת המשתתפים של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייציק זצ"ל ברחובות ירושלים, נשמטה נעלו של צלם עיתונות, היום היא הוחזרה לו על ידי קמב"ץ העדה החרדית יואליש קרויס • הנסיבות מפתיעות

מפתיע: הקמב"ץ השיב את הנעל לצלם העיתונות
יואליש עם רונן זבולון צילום: ישראל קרויס

בשבוע שעבר נערכה בירושלים הלווית ענק, כאשר רבבות צעדו אחר מיטתו של זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייציק זצ"ל. במהלך מסע ההלוויה השתתפו צוותי תקשורת רבים שסיקרו את

אחד מהם הוא רונן זבולון, צלם סוכנות הידיעות 'רויטרס', שהופתע לגלות כי כתוצאה מהצפיפות הרבה, הנעל שהייתה לרגלו נעלמה לפתע. ניסיונות של זבולון למצוא את הנעל עלו בתוהו.

מאוחר יותר מספר זבולון כי הוא אינו בטוח אם הנעל נחלצה מעצמה כתוצאה מהצפיפות, או שמא קיצוניים שלפו אותה בכוונה.

אחרי שכבר התייאש, הופתע הצלם הוותיק לקבל שיחת טלפון מלא אחר מאשר קמב"ץ העדה החרדית יואליש קרויס, שסיפר לו כי הנעל נמצאת אצלו וכי הוא מוזמן להגיע לקחתה. היום (שלישי), הגיע זבולון לביתו של קרויס וקיבל את הנעל לידיו.

יואליש קרויס מגיש את הנעל לצלם. צילום: ישראל קרויס.

"אחרי ההלוויה הגיע אל ביתי בחור ובידו נעל", אומר קרויס בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "הוא סיפר לי כי מצא את הנעל בהלוויה ולדבריו היא שייכת לאחד הצלמים שסיקרו את האירוע, ומבירור שערך עם אחד הרבנים הוא השיב לו שחובה לעשות בזה מצוות השבת אבידה".

קרויס, החל לערוך בירור שגילה מי המאבד. "הבחור אמר לעצמו שבטח אני שמכיר הרבה אנשים, אדע להגיע אל הצלם", מוסיף קרויס, "ואכן עוד בליל ההלוויה איתרתי את הצלם בשם רונן, והוא אישר לי כי אכן מדובר בנעל שלו" היום, כאמור, פגש צלם את קרויס וקיבל מידיו הנעל. הוא לא נפרד לפני שהודה לקרויס מקרב לב.

יואליש קרויס צלם עיתונות השבת אבידה נעל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד