י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המוטציה משבשת

גם מתחסנים ומחלימים יידרשו לעשות בדיקת קורונה

למרות שהובטח לציבור כי תעודת המתחסן תעניק הקלות והטבות, בשטח המציאות היא אחרת. בחדשות 12 נחשף הערב כי גם המתחסנים והמחלימים ייאלצו לעבור בדיקת קורונה עם נחיתתם בישראל ואם יימצאו חיוביים יחויבו בבידוד 

גם מתחסנים ומחלימים יידרשו לעשות בדיקת קורונה
טיסת השוחטים צילום: באדיבות המצלם

בעוד קברניטי המדינה מנסים לשכנע את הציבור ללכת ולהתחסן ולקבל בתמורה 'תעודת מתחסן', שתאפשר להם להסיר מעצמם את המגבלות, בשטח העניינים מסובכים הרבה יותר.

כתב הבריאות של 'חדשות 12', יואב אבן חשף הערב (שלישי), כי גם כאלו שהתחסנו או קיבלו תעודת מחלים מקופת החולים שלהם ייאלצו לעבור בדיקת קורונה עם הגעתם ארצה. ובאם בבדיקה זו הם יצאו חיוביים לנגיף, אזי הם ייאלצו להיכנס לבידוד (ביתי, או במלונית).

מדובר באכזבה עבור רבים הממתינים לפתיחת השמיים שהלכו להתחסן, רק על מנת להימנע מבידוד ואפשרות יציאה לחו"ל ללא חשש. 

בתוך כך הוסיפו לדווח הערב ב'חדשות 12' כי הרשויות שוקלות להתחיל לחייב בעוד כמה שבועות את המתחסנים בסכום של 150-200 ש"ח. כנראה הם הבינו שהציבור איבד אמון בשיטת הגזר - ההטבות של תעודת המתחסן, ועברו לשיטת המקל - חיוב כספי על כל חיסון וחיסון.

מוקדם יותר היום בתדרוך כתבים שערך פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש הוא ענה לשאלת 'בחדרי' על מועד פתיחת השמיים שעדיין סגורים, למרות שדווח כי החיסון מתגבר על המוטציה הדרום אפריקאית "רק לאחר שהמדינה תתארגן עם מערך שימנע את הבאת המוטציות, מערך הכולל בדיקה לפני העלייה למטוס ואחרי, מערך מלוניות שיוכל לעמוד ביציאה וכניסה המוניות ועוד, רק אז ייפתחו השמיים בצורה נרחבת יותר".

 

קורונה טיסה חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד