י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התפללו

בני ברק: החתן התמוטט, הרופאים נאבקים על חייו

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה, נאבקים הרופאים על חייו של חתן צעיר, חסיד ויז'ניץ שהתמוטט לפתע במהלך הליכה ברחוב סוקולוב בבני ברק | כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות | שמו לתפילה: יהודה בן בתיה

בני ברק: החתן התמוטט, הרופאים נאבקים על חייו
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

כוחות ההצלה הוזעקו הלילה (בין שלישי לרביעי) לרחוב סוקולוב בבני ברק לאחר שצעיר כבן 20, התמוטט לפתע מסיבה שאינה ברורה ואיבד את הכרתו. מתנדבים מארגוני ההצלה בעיר ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות ופינו אותו לבית החולים.

כעת, מתברר, כי הצעיר שהתמוטט הינו חתן צעיר שצפוי להתחתן בשבועות הקרובים. "מדובר באסון אמיתי", אומר ל'בחדרי חרדים' אדם המכיר את המשפחה, "הם קיבלו את הידיעה בהלם מוחלט".

בני משפחתו של החתן, מחסידות ויז'ניץ בעיר, מבקשים מהציבור להעתיר בתפילה עבור יהודה בן בתיה לרפואה שלמה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את החתן לבית החולים בלינסון בפתח תקווה תוך שהחובשים והפראמדיקים ממשיכים בביצוע פעולות החייאה. רק בכניסה לבית החולים הצליחו כוחות ההצלה להשיב את הדופק וכעת הרפואים נאבקים על חייו.

מארגון 'הצלה' נמסר כי כונני הארגון הוזעקו לבני ברק בעקבות דיווח על גבר שהתמוטט ברחוב. "יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות לגבר כבן 20 והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בפתח תקווה", הוסיפו בארגון.

ויז'ניץ חתן התמוטטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד