י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
דו"ח 10,000 ש"ח למנהל

המשטרה פשטה: עשרות תלמידים ב'חיידר' בבני ברק • צפו

אכיפת הקורונה במוסדות: אמש פשטו כוחות המשטרה על רחובות העיר ב"ב, בניסיון לאתר מוסדות חינוך המפירים את התקנות | תלמוד תורה שפתח את שעריו, נסגר. ומנהל המקום קיבל קנס ע"ס 10,000 ש"ח | צפו 

המשטרה פשטה: עשרות תלמידים ב'חיידר' בבני ברק • צפו
שוטרים בת"ת, ארכיון צילום: באדיבות המצלם

כוחות משטרה פעלו אמש (שלישי) ברחובות בני ברק בניסיון לאתר בתי ספר ומוסדות חינוך שפתוחים בניגוד לתקנות הקורונה. בשעות הבוקר, איתרו השוטרים תלמוד תורה פתוח ובו עשרות תלמידים.

לאחר דין ודברים, נקנס מנהל התלמוד תורה ב-10,000 שקלים, לאחר שהשוטרים הורו לפזר את התלמידים לביתם. על פי המשטרה, השוטרים הבחינו בתלמוד תורה אשר נחזה להיות סגור, אולם בדיקה שנעשתה העלתה כי במקום יש עשרות תלמידים בניגוד להנחיות, תוך סיכון בריאותם.

מהמשטרה נמסר כי "במסגרת המאבק המשותף למניעת התפשטות נגיף הקורונה, גם אתמול החל משעות הבוקר המשיכו שוטרי משטרת ישראל באכיפה נגד גורמים אשר ביודעין ובמכוון מפרים את צו בריאות העם ומסכנים בכך את בריאותם ובריאות כלל הציבור".

כזכור, שוטרי השיטור העירוני בבני ברק שפעלו שלשום לאכיפת תקנות הקורונה, חשפו שתי חתונות שהתקיימו בניגוד להנחיות בתוך בית ספר בעיר. בשתי החתונות השתתפו עשרות בני ברק והשוטרים הורו על פיזורם. השוטרים שהגיעו למתחם פגשו באחראי על האירועים, והוציאו למקום צו סגירה לשבעה ימים וזימנו אותו לשימוע בתחנת המשטרה.

קורונה תלמוד תורה קנס משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד