ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אירוע מדהים

ויהי לפלא: "מופת" הכתובה של ראש הישיבה

חתונות הקורונה הביאו לבלבול גדול, וזה מה שקרה בשבוע שעבר בחתונה במודיעין עילית סביב כתובה שבה לא נכתב שמה השני של הכלה, מה קרה ברגעים שהיו צריכים להספיק את החופה לפני השקיעה ומה הבטיח ראש הישיבה לחתן ולמחותנים

ויהי לפלא: "מופת" הכתובה של ראש הישיבה
הגאון רבי חיים פיינשטיין צילום: שוקי לרר

ביום חמישי האחרון התקיימה חתונה בעיר מודיעין עילית, מסדר הקידושין היה הגאון רבי חיים פיינשטיין ראש ישיבת 'עטרת שלמה', החתונות כמו בתקופת הקורונה נערכות מוקדם ובמהירות. 

כשהגיע ראש הישיבה לערוך את החופה שאל את אבי הכלה מה שם הכלה, כדי לוודא שהפרטים שנכתבו ב'כתובה' אכן מדויקים, למרבה הפלא התברר כי לכלה יש שם נוסף אותו החתן לא ידע בעת שנכתבה הכתובה, ונוצרה בעיה בכשרות הכתובה. מתברר, כי בחתונות הקורונה בהם לא מדפיסים הזמנות הדבר גורם לחוסר ידיעת שמות החתן והכלה במדויק.

כשנודע הדבר החל לחץ גדול אצל המחותנים להשיג כתובה ספרדית חדשה באופן מידי, אולם הגר"ח פנה למחותנים כי אל להם להילחץ וכי 'עד השקיעה תהיה כתובה חדשה', תוך שהוא חוזר על כך כמה פעמים 'כי עד השקיעה תהיה כתובה חדשה'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי תוך כדי ניסיונות לחוצים לאתר כתובה חדשה ולהביאה לאולם במהירות האפשרית, נכנס לאולם אברך תושב העיר שאינו שייך לשמחה, אך בנו הוא מתלמידי ישיבת 'עטרת שלמה' העתיד להתחתן בשבוע שלאחר פורים, ולמרבה הפלא הוא ניצל את ההזדמנות על מנת להביא בפני הגר"ח את הכתובה הספרדית המיועדת לבנו, ולשמוע את חוות דעתו.

כשפנה לגר"ח ואמר כי בא להראות את הכתובה עבור בנו, נענה הגר"ח כי הכתובה היא מהודרת וכי המחותנים הנוכחיים ירכשו אותה ממנו.

וכך בשעה 16:50 לאחר עיכוב של ארבעים דקות התקיימה החופה שנסתיימה עם שקיעת החמה, ויהי לפלא כי אכן עד השקיעה הייתה כתובה חדשה.

 

הרב חיים פיינשטיין ישיבת עטרת שלמה כתובה מופת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד