ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מעמד מפתיע

איש התקשורת ינון מגל הגיע לבית שר התורה לערוך סיום

איש התקשורת בהווה וחבר הכנסת מטעם הבית היהודי בעבר, ינון מגל הגיע היום אל בית הגר"ח קנייבסקי מלווה בילדיו על מנת לערוך בהשתתפות הגר"ח קנייבסקי סיום על מסכת תענית

איש התקשורת ינון מגל הגיע לבית שר התורה לערוך סיום
העיתונאי ינון מגל בבית הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

איש התקשורת והעיתונאי ינון מגל נכנס היום (שלישי) עם ילדיו לבית מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, וזכה לערוך במעונו סיום מסכת תענית.

מגל הגיע לבית הגר"ח בליווי מגיד השעור איש החינוך הרב דוד דרוק יו"ר עמותת "נכספה" ל'העמקת הזהות הרוחנית' שאיתו הוא למד את המסכת בשנה האחרונה בכל יום שישי, וכן עם איש התקשורת והפרשן ישראל כהן.  הגר"ח שליט"א בירך את מגל לרגל הסיום שיזכה ללמוד הרבה תורה ולהתחיל עוד מסכתות ונתן לו לשתות מיין הסיומים המיוחד.

ינון מגל בבית הגר"ח

הנכד, ר' יענקי קניבסקי, סיפר לסבו הגר"ח על פועלו של ינון מגל לטובת המגזר החרדי ועל כך שהוא מדבר תמיד בשבח ובעד היהדות והמסורת .

כמו כן הגר"ח בירך את הרב דוד דרוק על פועלו למען העמקת הזהות היהודית והתורנית. הגר"ח בירך את הילדים של ינון מגל והעניק להם סוכריות

איש התקשורת ינון מגל אמר ל'בחדרי חרדים', כי הוא מודה על הזכות הזו להיכנס לביתו של שר התורה ולעשות אצלו את הסיום, דבר שיחידים זוכים לו. כמו כן הוא הודה להקב"ה על שזכה לסיים מסכת, והוסיף כי בעז"ה הוא יזכה לסיים עוד מסכתות רבות.

עוד הוסיף מגל: "‏תודה לרב דוד דרוק על הלימוד, תודה לעוז רחמים על השידוך, תודה לישראל כהן על הקישורים, תודה לרב יענקי קנייבסקי על קבלת הפנים".

הגר''ח קנייבסקי ינון מגל סיום מסכת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד