י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עושה בושות

דני דנון פרסם את הטלפון: "ביידן, אולי תתקשר לנתניהו?"

דני דנון, שכיהן עד לפני מספר חודשים כשגריר ישראל באו"ם, צייץ לנשיא ארצות הברית: "התקשרת לכל מנהיגי העולם, אולי הגיע הזמין להתקשר למנהיג של ישראל?" | בנוסף, דנון פרסם את מספר את הטלפון של לשכתו של נתניהו

דני דנון פרסם את הטלפון: "ביידן, אולי תתקשר לנתניהו?"
דני דנון צילום: מארק ישראל סלאם, פלאש 90

כשלושה שבועות מאז שג'ו ביידן נכנס לתפקיד נשיא ארצות הברית ה-46, ומאז הספיק לשוחח עם כמה מנהיגים מרחבי העולם, אך עדיין לא התקשר לנתניהו. בעקבות "הנתק" בין השנים, שגריר האו"ם לשעבר, צייץ והפציר בביידן לשוחח עם נתניהו.

"הנשיא ביידן, שוחחת כבר עם מנהיגי קנדה, מקסיקו, בריטניה, הודו, צרפת, גרמניה, יפן, אוסטרליה, דרום קוריאה ורוסיה. האם לא יהיה זה לגיטימי כי כעת תתקשר לראש הממשלה בנימין נתניהו, מנהיגה של ישראל - בעלת הברית הקרובה ביותר של ארה"ב?", תהה השגריר לשעבר בחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

בנוסף, דנון הוסיף את המספר של לשכתו של נתניהו: "מספר הטלפון של ראש הממשלה הוא 972-2-6705555", ציין.

מיד לאחר שצייץ, קיבל דנון עשרות תגובות ברשת. העיתונאי עקיבא נוביק כתב: "אבא תרחם אנחנו לא יכולים יותר". חברת הכנסת לשעבר, סתיו שפיר הוסיפה: "ליגה אחרת של מבוכה".

מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר יריב אופנהיימר טען: "גם דני דנון מודה - ביבי הביא את היחסים עם ארה״ב לשפל חסר תקדים". העיתונאי ברק רביד כתב באנגלית: "אני לא בטוח שנתניהו מעריך את הציוץ הזה".

ג'ו ביידן דני דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד