כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פותח את קמפיין הגעוואלד

נתניהו: הצבעה למפלגה אחרת תביא ממשלת לפיד • צפו

אנו רגילים לסרטונים ומסרים מסוג זה ביום הבחירות, בדרך כלל במחצית השנייה שלו, כשאחוזי ההצבעה נמוכים, הפעם עושה זאת ראש הממשלה נתניהו מוקדם מהרגיל - 41 ימים לפני פתיחת הקלפיות ומזהיר מפני ממשלת שמאל בראשות לפיד - כשהוא מכוון את דבריו מפני הצבעה לסער ובנט • צפו

נתניהו: הצבעה למפלגה אחרת תביא ממשלת לפיד • צפו
נתניהו בקמפיין בחירות צילום: צילום מסך

41 יום לבחירות, ראש הממשלה בנימין נתניהו פותח את קמפיין הגעוואלד בקריאה להצביע דווקא לליכוד כדי להביא לממשלת ימין, כשדבריו באים במטרה לפגוע בנפתלי בנט ובגדעון סער.

בסרטון שפרסם הערב (רביעי) ראש הממשלה הוא נצפה אומר: "יש לנו הזדמנות חד-פעמית להקים ממשלת ימין על-מלא. אנחנו יכולים להשיג זאת רק אם נביא ליכוד אחד גדול".

"אסור לפצל את הימין", התריע נתניהו וציין כי "הצבעה לכל מפלגה אחרת תביא ממשלה של לפיד והשמאל. הצביעו לליכוד ויחד ננצח".

בתוך כך, בראיון שהעניק ראש הממשלה בנימין נתניהו לבועז גולן ב'ערוץ 20' ויפורסם הערב, הוא מבהיר: "לא תהיה יותר ממשלת רוטציה. צריך ראש ממשלה אחד. כולם כבר הבינו את זה. אנחנו ננצח בבחירות ונביא ממשלת ימין על מלא".

יצוין כי רק בחלק מהסקרים האחרונים, מצליח גוש הימין-חרדים לחצות את רף ה-61 מנדטים אולם יחד עם נפתלי בנט, כאשר רק אמש בסקר שפורסם ב'כאן 11', זוכה גוש הימין-חרדים ל-62 מנדטים. בחלק מהסקרים נרשמה תוצאה של תיקו, מה שמעלה את החשש לבחירות נוספות.

 

קמפיין בחירות מפלגת הליכוד בנימין נתניהו בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד