י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אפילו אם זה יעלה בדם"

המטיף מאיים: "על גופתי, השגריר הישראלי לא ידרוך פה"

על רקע שורת המדינות המוסלמיות שנרמלו את היחסים עם ישראל, המטיף השיעי הבולט בעיראק, מוקתדא א-סדר מזהיר: "אסור לנרמל את היחסים עם ישראל, לא נשלים עם זאת לעולם"

המטיף מאיים: "על גופתי, השגריר הישראלי לא ידרוך פה"
המטיף מאיים על ישראל צילום: צילום מסך

המטיף השיעי הבולט בעיראק, מוקתדא א-סדר, מזהיר היום (רביעי) מנרמול היחסים עם ישראל. לטענתו, "הנרמול עם ישראל בפתח ואנחנו חייבים למנוע אותו". הוא אמר כי נדרשת פעילות פוליטית ופרלמנטרית כדי למנוע אותו ואיים שאנשיו לא יתנו לזה לקרות, "אפילו אם זה יעלה בדם".

המטיף אמר בתיעוד שפורסם בכאן 11: "אזהרה, הנרמול עם ישראל עומד בפתח, אומרים שהשגריר הישראלי משלים את הכנותיו, נראה אותו מאז לבוא לפה, אסור לנרמל את היחסים עם ישראל, לא נשלים עם זאת לעולם, ואין מנוס אלא להמשיך עם העבודה הפרלמנטרית והפוליטית לאסור אותו, לא נרשה אותו אפילו על גופתינו".

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המצב בעיראק לא רגוע, לאחר שכוחות הביטחון בעיראק חיסלו לפני שבועיים את סגנו של מנהיג ארגון דאע"ש והאחראי על גזרת עיראק בארגון, אבו-יאסר אל-עיסאווי, כך הודיע ראש ממשלת עיראק, מוסטפא אל-כאזמי: "הבטחנו להגיב ביד קשה נגד כנופיות דאעש, והתגובה הגיע מידיהם של גיבורינו", כתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

בעת האחרונה הגבירו כוחות הביטחון בעיראק את קצב המבצעים נגד מטרות ארגון המדינה האיסלאמית בשטח עיראק, זאת לאחר שאנשי הארגון ביצעו מוקדם יותר החודש פיגוע משולב בלב הבירה בגדאד, שגבה את חייהם של 32 בני אדם.

עיראק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד