כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
אחרי שחתם על הסכם עודפים

נתניהו מצהיר: "בן גביר לא יהיה בממשלה"

הראיון הטלוויזיוני הראשון של נתניהו למערכת בחירות זו, נעשה כרגיל לערוץ 20 הימני והוא מנפיק לא מעט כותרות. אחת מהן, היא הצהרתו כי איתמר בן גביר שנתפס בעיני התקשורת הכללית כקיצוני לא יהיה חלק ממשלתו, אך בהחלט מהקואליציה שבראשותו • צפו בדברים

נתניהו מצהיר: "בן גביר לא יהיה בממשלה"
איתמר בן גביר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שעות ספורות לאחר ש'הליכוד' חתמה על הסכם עודפים עם מפלגת 'הציונות הדתית' של בצלאל יואל סמוטריץ׳ שבה חבר גם עו"ד איתמר בן גביר במקום השלישי, ראש הממשלה בנימין נתניהו מבהיר בראיון הערב (רביעי) ל'ערוץ 20' כי בן גביר לא יהיה בממשלתו הבאה.

"בן גביר לא יהיה בממשלה", הצהיר ראש הממשלה, שציין כי "בן גביר עשה בלוק טכני עם הציונות הדתית, הוא יהיה כנראה בקואליציה כמו שהיה בזמן בן ארי (מיכאל בן ארי. א.ק.)".

נתניהו תקף בראיון את 'תקווה חדשה' של גדעון סער, "אבל זה מצחיק שהם לא מדברים על זה שלפיד יקים יחד עם פלגי הימין שילכו איתו לממשלה עם היבא יזבק ועם חברת מפלגת העבודה שמבזה את הצפירה ביום השואה".

גורמים ב'עוצמה יהודית' הגיבו לדברי נתניהו ב'ערוץ 20', לפיהם בן גביר לא יהיה בממשלה אך מן הסתם יהיה בקואליציה ואמרו: "נתניהו מאז ומתמיד העדיף לפנות לאחר הבחירות קודם כל למפלגות השמאל. כך הוא עשה ב-2009 עם אהוד ברק וכך גם ב-2013 עם ציפי ליבני. הדרך היחידה למנוע ממנו לפעול כך שוב היא רק אם הציונות הדתית תהיה מספיק גדולה".

בנימין נתניהו איתמר בן גביר בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד