י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר החלטת בג"ץ

צפו: כך פוצץ בית המחבל שרצח את אסתר הי"ד

הערב פוצץ ביתו של המחבל שרצח את אסתר הורגן הי"ד, לאחר שכוח צה"ל מילכד את הבית בחומרי נפץ בשעות היום | צה"ל מפרסם תיעוד מהמילכוד והפיצוץ למען יראו וייראו

צפו: כך פוצץ בית המחבל שרצח את אסתר הי"ד
הריסת בית המחבל צילום: דובר צה"ל

כוחות צה"ל ומשמר הגבול הרסו היום (רביעי) את שתי הקומות בהן התגורר המחבל מוחמד קבהא בכפר טורה שבמרחב החטיבה המרחבית 'מנשה', רצח באכזריות את אסתר הורגן ז"ל ב-20 בדצמבר 2020 ביער ריחן.

ההריסה בוצעה לאחר שנדחתה עתירת משפחת המחבל לבג"ץ בׁ-3 בפברואר 2021. במהלך הפעילות התפתחו הפרות סדר אלימות במסגרתן פלסטינים יידו אבנים לעבר הכוחות שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

"צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו בפעילותם הנמרצת למען הרתעת כל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל או בחיילי צה"ל", מסר דובר צה"ל.

"היום, חיילי ולוחמי חטיבת מנשה פעלו להריסת הקומות בהן התגורר המחבל שרצח את אסתר הורגן ז"ל", אמר מפקד החטיבה המרחבית "מנשה", אלוף-משנה יאיר פלאי, "פעולה זו מעבירה מסר חזק לכל מחבל שבכוונתו לבצע פיגוע. נמשיך לפעול בכל דרך שתידרש על מנת להבטיח את ביטחון האזרחים בגזרה, ולא נאפשר לטרור לפגוש את תושבי מדינת ישראל".

כזכור, הפרקליטות הצבאית הגישה בשבוע שעבר לבית המשפט הצבאי שומרון כתב אישום חמור נגד קבהא, המגולל את מסע הרצח ביער ריחן. על פי כתב האישום, נעמד קבהא מאחורי ראשה של הורגן, אחז בה בבגדיה, וגרר אותה על גבה לאורך כשלושה מטרים אל תוך סבך העצים, הרחק מהשביל, כדי להסתיר את מעשיו ולאפשר לעצמו זמן למנוסה בטרם יבחינו במעשיו.

המנוחה המשיכה לזעוק ולנסות להתגונן באמצעות ידיה. עת הגיע לסבך העצים, השליך קבהא את המנוחה ארצה כשפניה לכיוון האדמה. בשלב זה, נטל הנאשם בשתי ידיו אבן נוספת, גדולה מקודמתה, הניף אותה מעל לראשו בשתי ידיו, וחבט באמצעותה בחלקו האחורי של ראש המנוחה.

הריסת בית הריסת בית מחבל אסתר הורגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד