י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מציאת הספרים הגנובים

הח"כ החרדי פירגן לשוטרים: "אכפתיות למצוקת הקהילה"

חבר הכנסת משה ארבל, פנה היום במכתב לשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, וביקש להודות לשוטרי תחנת שדרות על הפעולה שהביאה למציאת ספרי התורה שנגנבו לפני כשבוע מבית כנסת בעיר | "השוטרים הפגינו יכולות מקצועיות גבוהות לצד אכפתיות אמיתית למצוקה שנפלה על קהילה גדולה בעיר", כתב ארבל במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

הח"כ החרדי פירגן לשוטרים: "אכפתיות למצוקת הקהילה"
הספרים מוחזרים לביה"כ צילום: דוברות המשטרה

מציאת ספרי התורה שנגנבו מבית הכנסת בשדרות, הביאה את חבר הכנסת משה ארבל לשגר מכתב לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה, בו הוא מבקש להודות באופן אישי לשוטרים על הפעולה הזריזה שהביאה לאיתורם של הספרים ומעצר הגנבים. "השוטרים הפגינו יכולות מקצועיות גבוהות לצד אכפתיות אמיתית למצוקה שנפלה על קהילה גדולה בעיר", כתב ארבל במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'.

כפי שדווח מוקדם יותר, הלילה הצליחה המשטרה להגיע אל שבעת ספרי התורה שנגנבו מבית הכנסת 'דקר' בעיר שדרות.  במהלך הלילה, פשטו כוחות משטרה גדולים על מושב בדרום שם נמצאו ספרי התורה. גבאי בית הכנסת הופתע לקבל הבוקר שיחת טלפון ממפקד תחנת המשטרה בעיר, שהזמין לבוא ולזהות את הספרים.

"ביום שישי האחרון", כתב ארבל במכתב ששיגר לשר אוחנה, "גילו מתפללי בית הכנסת 'דקר' כי שבעה ספרי תורה ומגילות נגנבו מבית הכנסת בשעת לילה מאוחרת". לדברי ארבל, "כבר היום, בתוך פחות משבוע, עודכנו גבאי בית הכנסת כי בזכות פעולה מאומצת וזריזה של שוטרי תחנת שדרות שכללה שימוש במגוון פעולות חקירה סמויות תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים נמצאו ספרי התורה הגנובים ונעצרו חמישה חשודים, תושבי העיר ומושבים סמוכים".


ח"כ משה ארבל//צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

במכתב הוא מציין, כי "פעולתם הנחושה והיעילה של שוטרי תחנת שדרות, בראשם מפקד התחנה סגן ניצב מאיר חכמון, מהווה דוגמה ומופת לעבודת משטרה ראויה ולקשר חזק ובריא בין הקהילה למשטרה. השוטרים הפגינו יכולות מקצועיות גבוהות לצד אכפתיות אמיתית למצוקה שנפלה על קהילה גדולה בעיר, ועל כך תבוא עליהם הברכה".

"מצאתי לנכון לציין בפניך הצלחה מבצעית זו של משטרת ישראל הנתונה באחריותך המיניסטריאלית. אין לי ספק כי לצד הצלחה זו ישנן עוד פעולות משטרתיות מוצלחות רבות שלא מגיעות לאוזננו, מן הראוי אם כן לציין לחיוב את הפעולות הראויות המפורסמות ולחזק את השוטרים ואת מפקדיהם".

ארבל מוסיף, כי "משטרת ישראל מבצעת עבודה קשה וחשובה מאין כמוה, בשעות שגרה ועל אחת כמה וכמה בשעת משבר כבימים אלו. כחבר בוועדת הפנים של הכנסת המפקחת על פעילות המשטרה, אני יכול להגיד כי הצלחותיה ועבודתם הקשה של השוטרים לא נעלמו מעינינו".

משה ארבל ספרי תורה משטרת ישראל אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד