י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
צופה עלייה בסקרים

יו"ר 'תקווה חדשה': "דרעי מנהל את נתניהו"

על רקע הירידה המתמשכת בסקרים, אמר הבוקר יו"ר 'תקווה חדשה' כי מפלגתו עומדת בפני עלייה, אך ציין כי עדיין קמפיין הבחירות לא מושלם | בנוסף, תקף את השר דרעי: "הוא מייצג מפלגה קטנה"

יו"ר 'תקווה חדשה': "דרעי מנהל את נתניהו"
גדעון סער//אריה דרעי צילום: פלאש 90

יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער, התייחס הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל ירידה של מפלגתו בסקרים האחרונים, ועל הקולות שעברו ממנו אל לפיד, וציין כי הקמפיין של מפלגתו עדיין לא מושלם, אך הוא צופה עלייה בסקרים הבאים.

"בקמפיינים יש עליות ומורדות", אמר סער, "אין קמפיין שבו זה אחרת. החוכמה זה מתי לפרוץ, ואני אומר - אנחנו לפני עלייה. ולשיא אנחנו נגיע לפני הבחירות. בטוח שקמפיין לא מושלם, אנחנו נשפר אותו".

על הטענה של אריה דרעי לפיה סער יוכל להרכיב ממשלה, אמר היו"ר: "דרעי טועה בגדול, הוא חי את העבר. נתניהו טוב לו, והוא מנהל את נתניהו. הוא מאמין שהוא יקבע, הוא טועה. הוא מייצג מפלגה קטנה. יש רוב גדול שרוצה שינוי - לא תקום ממשלה של נתניהו לאחר הבחירות".

אתמול אמר בנט בוועידת 'ערוץ 7', שמפלגתו של סער היא מפלגת "רק לא ביבי", בתגובה אמר סער: "זה ממש לא נכון. אנחנו עשינו שינוי ענק. שברנו את המשוואה שמי שבא מימין - צריך להיות משעובד לנתניהו, כמו בנט".

גדעון סער מפלגת תקווה חדשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד