י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גילו גופה על הרצפה

הולנד: שוטרים חקרו רצח שהתברר כפייק אחד גדול

השוטרים באמסטרדם כבר היו בטוחים כי מצאו גופת אדם על הרצפה בעיצומו של ערב קר, אך כשהחלו בבדיקה הופתעו לגלות כי מדובר סך-הכול באיש שלג עם אף עשוי מגזר

הולנד: שוטרים חקרו רצח שהתברר כפייק אחד גדול
השוטרים והגופה צילום: משטרת אמסטרדם

המשטרה באמסטרדם חשבה שעלתה על רצח בדם 'קר', אך גילתה ש'הקורבן' שלהם היה למעשה איש שלג. שוטרים שסיירו באזור אוסטרפארק בעיר אמסטרדם בהולנד ביום שלישי האחרון, פתחו בחקירה לאחר שגילו 'גופה' ששוכבת על הרצפה.

אך כשהתקרבו לזירת ה'רצח' גילו שהקורבן 'הקר' היה למעשה איש שלג שנבנה עומד, אך נחת על גבו. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, ביום שלישי בערב שוטרים סיירו באוסטרפארק, הבחינו לפתע ממרחק באדם מוטל ללא רוח חיים על הקרקע. הם החלו לטפל באירוע כזירת פשע, אך לאחר שהתקרבו ל'גופה' הם ראו כי אין צורך באמבולנס. "זו הייתה למעשה חתיכה יפה של אמנות שלג כולל אף של גזר, לפחות הקולגות יכלו לצחוק הרבה על זה". כך פרסמה המשטרה.

הולנד, כמו חלק ניכר מאירופה, נמצאת תחת מכת קור חזקה עם טמפרטורות נמוכות מאד, והחזאים צופים כי בסוף השבוע הטמפרטורה תרד נמוך יותר. מזג האוויר הקר הביא גם שלג כבד ברחבי הולנד, ואילץ את הממשלה להכריז על מצב חירום בתחילת השבוע. סופת השלג הרשמית הראשונה במדינה מאז 2010, שלג כבד בשילוב רוחות עזות החל ביום ראשון, דבר שאילץ את השעיית כל שירותי הרכבות.

נהגים התבקשו להימנע מנסיעה מכיוון שדווח על יותר מ-100 מכוניות שהחליקו בכבישים בהולנד, ברוב אזורי הולנד היה בין שניים לארבעה סנטימטרים של שלג, אך באזורים מסוימים היה 12 סנטימטרים.

הולנד איש שלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד