כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לא נשאר חייב

צפו: בנט מגיב לנתניהו וקורא לו לעימות

בניגוד לפעמים קודמות, נפתלי בנט משיב לקמפיין הגעוואלד של יריבו בנימין נתניהו, ששוב הולך על ראשו ומנסה למחוק אותו מהמפה הפוליטית, ומפרסם סרטון משלו בו הוא מונה את כישלונותיו בקורונה וקורא לו להתעמת מולו • צפו

צפו: בנט מגיב לנתניהו וקורא לו לעימות
נפתלי בנט צילום: אריאל זנדברג

קמפיין הגעוואלד של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, לא יעבוד הפעם? חבר הכנסת בנט לא נשאר חייב ומגיב הערב (חמישי) לנתניהו בסרטון וידאו משלו, בו הוא מונה את כישלונותיו ומזמין אותו לעימות פתוח על המהות.

בסרטון אומר המועמד לראשות הממשלה, יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט: "לפני שעה קלה פרסמת סרטון די טיפוסי שבו אתה אומר שאני אלך עם השמאל, עם הערבים, וכל הדברים הרגילים שאתה אומר לפני הבחירות. אבל את אזרחי ישראל זה לא מעניין כרגע".

לדברי בנט, "מה שמעניין את הציבור הישראלי שנמצא בכאב נורא, זה איך הם יוצאים מהכאוס. מעל 5,000 ישראלים נהרגו. הפרנסה של מיליוני ישראלים נמצאת בסכנה", כשהוא מוסיף, "לכן, אני מציע שנוותר הפעם על הסרטונים המיותרים האלה".

בנט הודיע כי הוא מזמין את ראש הממשלה "לעימות פתוח, שבו כל אחד יציג את התוכנית שלו להתמודדות עם המשבר.
אתה תציג את התוכנית שלך, איך למגר את הקורונה ואיך לשקם את הכלכלה, ואני אציג את התוכנית שלי, איך מייצרים 400,000 מקומות עבודה ומנצחים את הקורונה. הציבור יחליט".

נפתלי בנט בנימין נתניהו בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד